Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må en isofixbase festes med isofix eller går det an å feste den på en annen måte... Fant akkurat tilbud på maxi-cosi med isofix base... Blir liksom 500 kr billigere å bestille den på nett enn å gå på butikken her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror den til maxi cosi - easyfix også kunne festes med sele. men skyt meg ikke om jeg husker feil ;)

Skrevet

Jeg har også maxi cosi med isofix base....og jeg tror at den kan festes i en hvilken som helst bil uten basen...... Jeg husker at jeg syntes at dette var så praktisk i forbindelse med besøk hos besteforeldre ol.

Så jeg er veldig sikker på at du kan feste den i bare selen:)

Skrevet

Hvor fant du den "billig" på nett? Trenger en sånn :-)

Skrevet

Du kan feste maxi cosi sin isofix base med belte om du ikkje har isofixfeste i bilen.

Skrevet

Støtter Yari. Vi har Maxi Cosi sete med isofix base. 1 av grunnene til at vi valgte dette setet og basen er fordi man må ikke ha isofix i sin bil for å bruke det:)

Skrevet

Barnas hus har de til 2600,- med isofix- base til info. (Veil pris 3600,-) Vurderte kjøpe, men lurer på å sjekke e. bay først (fra forhandler i tyskland). Tilbudet på Barnas hus skulle vare en stund forstod jeg...

Skrevet

Man skal visst være litt skeptisk til å få sånne ting sendt, for setet kan bli skadet inni uten at det synes utenpå...

Skrevet

Om man kjøper fra forhandler er det vel gått igjennom sjekk og pakket i isopor og alt greier, det blir jo det samme som sendes til forhandlere i norge??? Er det i transport du mener det kan bli skadet da eller? Kommer ikke til å kjøpe brukt i allefall.... Ble litt skeptisk nå i allefall :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...