Gå til innhold

Drømmer små babyer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min lille gutt har hatt et par episoder hvor han har våknet på natta med ordentlig sår gråt, og hikster rett og slett. Dette startet ca når han var 5 mnd gammel. Han er nå 7 mnd. De første gangene så ga vi en stikkpille for trodde han hadde vondt i magen. Men tror ikke det er det, idag for eksempel så roet han seg tilslutt når han ble litt mer våken. Gikk litt rundt med han og viste han litt ting i leiligheten og slikt for at han skulle våkne litt. Så har de små drømmer? Hva gjør at han reagerer sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Edemuli

Tror de drømmer, ofte at jentene våkner og gråter. Bærer dem en runde i stua så de ser at alt er som det pleier, så roer de seg som oftest.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har hatt mareritt fra hun har vært 4 mnd. (og det skal visst ikke skje før barnet er 8 mnd), men det har skjedd 5-6 ganger på 3 mnd, og at det er mareritt og ikke vondt, det er jeg helt sikker på-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror og at mini har mareritt. Han har jo da hatt det siden han var 5 mnd ca. Han er veldig følsom, gråter hvis andre gråter. Min mor begynte og gråte en gang når hun var på besøk, da fikk han og tårer i øynene og ble veldig stille og alvorlig. Syns den gråten er helt forferdelig. Lurer på hva han drømmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har min lille gutt på 2,5 mnd våknet også.

 

Når han er helt våken og ser meg eller pappaen, da gliser han. Da er han kjempesøt, med tårevåte øyne og et smil om munnen.

 

Så jeg er sikker på at han har hatt mareritt da. Er helt forferdelig å høre det, de gangene det har skjedd. Vet også at det skjer i drømme, fordi vi har rukket bort før han har våknet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han lå når jeg kom opp med øynene oppe, men helt slapp i kroppen og holdt ikke hode oppe selv. Helt tom i blikket. Så tror han var litt i drømmeland selv om øynene var oppe. Merket han roet seg når han ble stimulert litt og jeg koset med han. Men i starten ville han ikke ta smokken engang, bare hikstet. Men når han våknet til litt så tok han smokken og roet seg.

 

Heldigvis.

Så fælt. Heldigvis skjer det ikke hver dag.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annie 19.33 her. Ja, det er helt grusomt å høre på. Jeg har vekt henne - orker ikke å se på at hun har det så fælt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...