Ebbalille Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Jeg er i uke 38+2 i mitt andre svangerskap. Har aldri vært plaget med bekkenløsning, eller noe annet for den saks skyld, men nå er det så vondt i lysken og nedover på innsiden av begge lårene liksom.. Føles som jeg er skikkelig støl! Kjenner det bare når jeg går. Noen som vet hva det er?
Fullt hus :) Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 ungen som ligger langt nedi bekkenet. jeg går som om jeg har en basketball mellom beina
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Har det akkurat sånn selv.. Fikk det i uke 34 kanskje og er sånn enda.. Veldig ubehagelig i grunn Kjennes ut som jeg har trent de indre musklene øverst i låra noe veldig.. Er vel kanskje en slags begynnende bekkenløsning av et slag, i mild form sikkert Hadde det heller ikke sånn sist..
stearin Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Er 29+5 nå og har det som du beskriver. Utrolig ubehagelig å gå!
kleppe71 Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Hei kjenner meg igjen. Jeg har også vondt mellom bena. Fra knokene i rumpen og nedover, akkurat som om jeg har gangsperr. Jeg er i uke 37 nå. Har ikke vært spesielt plaget med bekkenløsning heller. Au vondt da.
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Høres veldig ut som bekkenløsning. Jeg har hatt det sånn fra dag 1 av svangerskapet. Det er jo helt normalt at det kjennes på slutten av svangerskapet. Særlig hvis man har født før og bekkenet er litt mer skranglete. I tillegg er man tyngre og har mer nedpressmerter i slutten. Babayen begynner jo å presse seg nedover i bekkenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå