Gå til innhold

Vondt "mellom beina". hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 38+2 i mitt andre svangerskap. Har aldri vært plaget med bekkenløsning, eller noe annet for den saks skyld, men nå er det så vondt i lysken og nedover på innsiden av begge lårene liksom.. Føles som jeg er skikkelig støl! Kjenner det bare når jeg går. Noen som vet hva det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ungen som ligger langt nedi bekkenet.

jeg går som om jeg har en basketball mellom beina :P

Skrevet

Har det akkurat sånn selv.. Fikk det i uke 34 kanskje og er sånn enda.. Veldig ubehagelig i grunn ;) Kjennes ut som jeg har trent de indre musklene øverst i låra noe veldig.. Er vel kanskje en slags begynnende bekkenløsning av et slag, i mild form sikkert :P Hadde det heller ikke sånn sist..

Skrevet

Er 29+5 nå og har det som du beskriver. Utrolig ubehagelig å gå!

Skrevet

Hei kjenner meg igjen. Jeg har også vondt mellom bena. Fra knokene i rumpen og nedover, akkurat som om jeg har gangsperr. Jeg er i uke 37 nå. Har ikke vært spesielt plaget med bekkenløsning heller. Au vondt da.

Skrevet

Høres veldig ut som bekkenløsning. Jeg har hatt det sånn fra dag 1 av svangerskapet. Det er jo helt normalt at det kjennes på slutten av svangerskapet. Særlig hvis man har født før og bekkenet er litt mer skranglete. I tillegg er man tyngre og har mer nedpressmerter i slutten. Babayen begynner jo å presse seg nedover i bekkenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...