Gå til innhold

Bare 1 uke igjen til 3. trimester!!:D Hjelpes meg, hvor ble tiden av??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk plutselig opp for meg at jeg idag har startet på siste uke i 2. trimester! Syns tiden har gått så utrolig fort denne gangen, begynner nesten å føle at jeg har dårlig tid :) hehe

Var på min første jordmortime igår også, skal begynne å forberede frem mot fødsel. Har rimelig fødselsangst etter litt intens første fødsel, men er allerede nå litt beroliget pga at denne jordmoren var så hyggelig!

Gleder meg til å møte lillemann i magen om knappe 3 mnd, er så spent på hvordan han ser ut, hvordan ting blir etc :)

Andre som er nesten like langt på vei som meg??:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi,så kjekt då!! Er endå noen uker til jeg er der!! Er 21 + 1 idag :)

Skrevet

hei, jeg har også en uke igjen på 2trim. Jippi. Jeg er spent på 3 trim, hihi. 3trim begynner å passe bedre for meg nå tror jeg. Når har du termin?

Skrevet

Jeg rusler over til 3-trimester i morgen:)

Hurra, sinsykt deilig!!

Gleder meg sånn til å treffe lille tulla i magen snart!

Skrevet

Jeg er i uke 24+1 så enda noen uker igjen.. men tiden flyyyr ja.. ikke lenge siden jeg var over 12 ukers kneika.. blir så kosli å få treffe lillemor i magen, syns sommeren ser evig laaang ut men håper på fint vær, mye ute å tiden flyr =)

Skrevet

Jeg har også en uke igjen! Gleder meg til å starte på 3.tri :-D Håper tiden går fort frem til termin! Gleder meg sånn til å se lille i magen :-)

Skrevet

Syns nok også at 3. trimester passer bedre for meg nå ja, føler at temaene der inne er mer relevante for tiden :) Jeg har termin 1. august :)

Gleder meg masse! Håper for første gang noensinne at sommeren skal gå fort..hehe ;) Men er glad for at jeg kan få prøve å være gravid om sommeren også, slippe å gå rundt i lånte herrejakker for å ha noe som passer..;P

Lykke til alle sammen, gleder meg til å møte dere igjen inne på 3. trimester!

Skrevet

Jeg har termin 31. juli, så det er jammen ikke lenge før jeg starter på tredje trimester. Rart å tenke på. Tiden har gått fort føler jeg.

Flott at du har fått snakket med ei koselig jordmor. Jeg var til ei som var litt "bur-ugle", så jeg skal til ei anna ei i slutten av mai. Håper ho er litt mer likandes :-)

Jeg venter forresten ei lita sommerprinsesse :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...