missgs *OVERTID* Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Gikk plutselig opp for meg at jeg idag har startet på siste uke i 2. trimester! Syns tiden har gått så utrolig fort denne gangen, begynner nesten å føle at jeg har dårlig tid hehe Var på min første jordmortime igår også, skal begynne å forberede frem mot fødsel. Har rimelig fødselsangst etter litt intens første fødsel, men er allerede nå litt beroliget pga at denne jordmoren var så hyggelig! Gleder meg til å møte lillemann i magen om knappe 3 mnd, er så spent på hvordan han ser ut, hvordan ting blir etc Andre som er nesten like langt på vei som meg??
BebeGutt<3 Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Oi,så kjekt då!! Er endå noen uker til jeg er der!! Er 21 + 1 idag
Løvinna30 Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 hei, jeg har også en uke igjen på 2trim. Jippi. Jeg er spent på 3 trim, hihi. 3trim begynner å passe bedre for meg nå tror jeg. Når har du termin?
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Jeg rusler over til 3-trimester i morgen:) Hurra, sinsykt deilig!! Gleder meg sånn til å treffe lille tulla i magen snart!
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Jeg er i uke 24+1 så enda noen uker igjen.. men tiden flyyyr ja.. ikke lenge siden jeg var over 12 ukers kneika.. blir så kosli å få treffe lillemor i magen, syns sommeren ser evig laaang ut men håper på fint vær, mye ute å tiden flyr =)
lykketrollet10 Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Jeg har også en uke igjen! Gleder meg til å starte på 3.tri :-D Håper tiden går fort frem til termin! Gleder meg sånn til å se lille i magen :-)
missgs *OVERTID* Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2010 Syns nok også at 3. trimester passer bedre for meg nå ja, føler at temaene der inne er mer relevante for tiden Jeg har termin 1. august Gleder meg masse! Håper for første gang noensinne at sommeren skal gå fort..hehe Men er glad for at jeg kan få prøve å være gravid om sommeren også, slippe å gå rundt i lånte herrejakker for å ha noe som passer..;P Lykke til alle sammen, gleder meg til å møte dere igjen inne på 3. trimester!
Mammahjertet <3 Skrevet 1. mai 2010 #8 Skrevet 1. mai 2010 Jeg har termin 31. juli, så det er jammen ikke lenge før jeg starter på tredje trimester. Rart å tenke på. Tiden har gått fort føler jeg. Flott at du har fått snakket med ei koselig jordmor. Jeg var til ei som var litt "bur-ugle", så jeg skal til ei anna ei i slutten av mai. Håper ho er litt mer likandes :-) Jeg venter forresten ei lita sommerprinsesse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå