Gå til innhold

Sniker i køen- vannet har gått! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvor blir det av riene?? Vannet gikk idag tidlig, er 10 min mellom riene men det tar seg da ikke skikkelig opp.. :( noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden! Be de sjekke deg, kanskje du må ha drypp. det vet jeg mamma måtte begge gangene.

Skrevet

Det er riktig at du bør ha kontakt med føden.

Jeg opplevde det samme, vannet gikk kl 01.00. Jeg var på en liten kontroll på sykehuset , og ganske raskt etterpå startet riene med 10 minutters mellomrom. De var ikke vonde, men imponerende hvor regelmessige de var hele natta. Kl 15.00 dagen etter var jeg på ny avtalt kontroll. Hadde da rier med ca 5 min mellom, men fortsatt ikke vonde. Jeg følte likevel at fødselen var nær og ville ikke dra hjem igjen. Ca kl 16.00 økte riene dramatisk. Fra det øyeblikket var det bare pesing og skriking fra meg! Ikke overskudd til å tenke på fødelstilling eller noe som helst. 18.20 var barnet ute :-) Etter fødselen følte jeg meg helt topp.

Lykke til!

Skrevet

ÅÅÅÅ, din heldiggris!!!!!!!!!!! Skulle ønske det var meg, jeg er sååå drittlei!!!

Tror det skal hjelpe å være i aktivitet. Gå en liten tur å se om det setter fart på riene :)

Lykke til, nå er snart guller ute :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...