Gå til innhold

angående hikking???!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 40 uker i morra.:)

og han har ikke hikket på noen dager.. er det flere som har merket at babyen ikke hikker lenger??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille hikker hver gang jeg drikker og spiser, jeg ville kontakta føden jeg altså. Jeg er 39+ 5

Skrevet

Mine har hikket, men ikke regelmessig. Jeg har aldri tenkt på at jeg måtte følge med på det. Sparker barnet?

Men det er jo selvfølgelig aldri galt å ringe fødeavdelingen...

Skrevet

jeg har aldri hørt at barnet ikke hikker er noe å bekymre seg for...hvorfor er det så viktig?

men som de andre sier, du kan jo ringe føden-de har peiling :)

Skrevet

han har hikket flere ganger om dagen, er sikkert ikke noe å bekymre seg for, men er litt uvant at han ikke hikker.. og han sparker beveger seg og sånn

Skrevet

Den siste uka har jeg hatt den samme følelsen som deg... Merker hikkingen mindre. Har vært et par dager hun ikke har hikket, i forhold til ca 4 ganger daglig... Men jeg har merket nå at hikkingen har endret seg litt, så merker det ikke like godt som tidligere... Men hun er kjempeaktiv, så bekymrer meg ikke noe over dette. Hikker ca 1 gang daglig nå... Så hvis ikke aktivitet til lille har endret seg for deg, ville jeg ikke bekymret meg så veldig..

Skrevet

Jeg er i uke 37 nå og babyen min har hikket opp i fire fem ganger for dagen. I det siste har jeg merket at hun har hikket noe mindre, men har ikke tenkt over det egentlig. Har aldri lest om at det er noe en skal tenke på. Trodde det ville variere. Hun sparker masse uansett. Men så klart, ring føden det er derfor de er der. Trygghet er viktig. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...