Gå til innhold

Du som skrev du er ung mor uten utdannelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hadde en godt betalt jobb likevell; Kan jeg spørre hva du jobber som? Er det familiefirma, eller var du rett og slett bare heldig? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ikke meg, men jeg bare MÅ svare!

Det at man ikke kommer noen vei uten utdannelse, er bullshit! Er ikke blitt så alvorlig enda.. Det kommer til å bli sånn ja, senere, men ikke enda!

Så....................

Skrevet

Jeg er gammel mor uten utdannelse og har jobbet meg opp i et større firma fra sentralbordet.... Kan gjøre det slik også :)

Skrevet

Det var godt å høre :) Sliter nemlig med konsentrasjonen på skolebenken. Får ikke til noe.

Men så fikk jeg prøvd å jobbe litt før jeg ble gravid, og jeg elsket det. Etter å ha følt meg totalt misslykket i flere år på grunn av skolen, følte jeg endelig at jeg fikk til noe, og jeg lærte faktisk ting, bare ikke ved å stirre på en tavle og høre på tørrprat.

Vil jo få meg en godt lønnet jobb så jeg får gitt datteren min det livet hun fortjener, men alle maser sånn om utdanning, så jeg ble redd løpet var kjørt for min del.

HI.

Skrevet

Det var meg! Jeg jobber som daglig leder i en interiørbutikk i byen jeg bor i. Har jobbet siden jeg vr 16, bare tatt på meg alt ansvaret jeg kunne få og jobbet hardt for å komme meg oppover. Har nok sikkert hatt litt flaks også.

Tenkte likevel å begynne på utdannelsen når jeg er ferdig med mammapermisjonen min. Greit å ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...