odin123 Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 I morgen er mnd. vår her <3 <3 og nå er det heller ikke lenge til jeg får min jente, jeg får min på torsdag og gleder meg kjempemye <3 <3 dere andre når har dere termin?
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Hellu hellu! Ja tenk at det er vår mnd allerede! Jeg også får jenta mi på torsdag! Og jeg gleder meg masse! Tenk at om 6 dager så sitter vi og stirrer på vakre skapningen som har laget såå mye trøbbel for oss i 9 mnd!
odin123 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2010 hehe! ja var akuratt som om jeg skulle sagt det selv, håper bare at dagene til torsdag går fort, <3
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Jeg håper legen min har rett om at jeg mest sannsylig ikke rekker frem til torsdag jeg. Hehe..har noen sterke kynnere nå, har blitt tøyd litt i dag og blør pittelitt, så brått i helgen allerede=)
odin123 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2010 Åååå! så spennende <3 ja da kan det skje korti som helst. er det din første eller har du andre? jeg skal ha keisersnitt på torsdag.
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Har en på 3 fra før, så her er det nok og gjøre. Jeg blir satt igang jeg da. Kunne få ks dagen før ul term som er 20 mai, men legen sa at det kom jeg ikke til og rekke. Hadde en dårlig fødselsopplevelse sist, så jeg kan velge litt selv, men nå er det jo bare en dag over menstermin så jeg er veldig fornøyd, klar for å bli ferdig merker jeg. Håper du får en fin ks opplevelse da. Førstemann eller?
odin123 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2010 Håper og det, men gruer meg litt nå, forrige føddsel endte opp med haste keisersnitt, og han e snart 20 mnd. så her e det og travelt men utrulig kjekt. men uansett håper jeg det går bra denne gang. og det skal bli herligt når det er over ja. så neste helg er begge 2 barnsmødre <3 <3
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 Ikke morro med dårlig fødselsopplevelse. jeg hadde førstegangsutbrudd av herpes nå i jula, og det gjorde så intenst vondt, så litt av den angsten min slapp faktisk etter det. takk og lov! Får 2 veldig tette du da. Tar av meg hatten. Gruer meg til en 3 åring og en nyfødt jeg da..hehe..Han er lissom midt i værste trassalderen her, så vi har nok og stri med..hihi ja tenk at det er så nærme! Om 10 dager er vi kanskje på første trilletur! Eller hvertfall 17 mai!! Tenk såååå morro og hvise frem den nyfødte! Jeg er så stolt av vogna jeg har kjøpt jeg, så jeg kommer til å gå med nesa høyt i sky!
fresh Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 Ååååh, jeg får frysninger av å tenke på det Nå er det ikke lenge igjen. Selv om jeg har termin 25.mai da..er jo i slutten av mnd, men håper på å føde dør den 17. Fikk 5dager før med førstemann, så hååååper jeg slipper å gå over tiden hvertfall! IZ<3Marcus<3Leonora<3,6mai!!, hvilken vogn har du kjøpt? Jeg er også veldig stolt over vogna, den er så fiiin<3 Kjøpte emmaljunga city cross, i sort med litt ruter på..Kjempefornøyd dere er heldige som får gullet deres allerede neste uke
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 30. april 2010 #10 Skrevet 30. april 2010 sliten mamma: Tako city voyager heter vogna. grå og svart. Den er kompakt og veldig god! Hadde bestemt meg for den vogna allerede FØR jeg avtalte ny baby...hehe Tenk at mai brått kom æ! Kanskje tiden har gått fortere enn vi tror...
odin123 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 1. mai 2010 ja jeg suns at tiden har gått fort, men det er nok for at jeg har en fra før, for mitt første svangerskap gikk veldig seint. men i dag er det jaffal MAI <3 <3 og tiden går og fort til 25 mai bare vent og se, kansje skjer det før og
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 1. mai 2010 #12 Skrevet 1. mai 2010 Mitt første var ennå værre enn dette, så man skal da egentlig ikke syte så mye, selvom det er veldig lett når man er lei=) hehe
odin123 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 1. mai 2010 uff ja da har du hatt 2 kjipe svangerskap, men snart e nurka her og da er det bare historie det er godt at vi glemmer, og bare ser fremover på det kjekke vi har i vente <3
gullegget Skrevet 1. mai 2010 #14 Skrevet 1. mai 2010 Å jeg syntes det er litt skummelt hvor fort tiden har gått!! Nå er det bare 14 dager igjen til termin 15 mai! Skal ikke ha flere så på en måte vil jeg gå gravid lenger, også vil jeg bli ferdig for jeg lurer på hvem som er i magen:) Og det skal bli godt å kunne bygge tog bane med guttene uten å få tårer i øynene når jeg skal reise meg opp igjen:P Men kommer til å savne den stramme magen:) de deilige sparkene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå