Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en på 7 mnd her... Jeg har ennå ikke lagt inn brødskive i kostholdet hans. Han har smakt brød, men ikke noe fast i hverdagen. Vi har grøt om morgen og kveld og middag m frukt purre på dagen. Ellers pupp... Bør brødskiven komme inn i bilde nå..?. Syns liksom vi har fått til en rutine nå... Det har jo vært prøving av forskjellige matsorter frem til nå... Så er liten lyst på å endre ting allerede ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg startet med knøttsmå biter med brød i fruktmosen jeg :) Rundt 7 mnd ja..

Skrevet

Du kan jo vente til enda et måltid trengs?

Jeg begynte med brød når knøttet begynte å trasse ved måltidene fordi han var så lei grøt. Er også lurt at de har et par tenner å tygge med, synes jeg.

Skrevet

Vi begynte med brød rundt tida. Først fikk han skorpa å smatte på og så prøvde vi med biter av brød. Nå kan jeg dele brødskiva i 4deler også tygger han av selv.

Han var tidlig ute med tenner så han hadde tenner både oppe og nede når vi begynte med brød. Nå har han 8tenner og tygger bevisst med tennene.

Du kan jo prøve å gi en skorpe eller skalk litt før et måltid med pupp og se hvordan det blir mottatt. Bare husk å følg med. Plutselig har han fått løs en litt større bit og da kan det være greit å være klar til å plukke den ut av munnen hans

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...