Gå til innhold

Knall og fall...


Caity<3

Anbefalte innlegg

Lille engelen min gikk rett i gulvet her i går.

Og en an tennene gikk GJENNOM leppa. Huff det var blod over alt og både jeg og lillegutt gråt.

Huff, jeg vet slikt skjer, men fy hvor vondt jeg fikk langt inn i hjertet..

 

Nå er jeg jo liv redd, og føler jeg fyker etter han konstant. men de må jo få prøve seg litt også. Gud som jeg gleder meg til balansen blir bedre!

 

Håper de andre julibarna kommer seg gjennom disse mnd uten denne erfaringen. Det var ikke noe koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da!!! hørtes ikke noe kjekt ut...Her er det knall og fall hele dagen, men enda ikke så ille at det har komt blod (bank i bordet)...

 

håper det går fint nå da! heldigvis så tåler de en støyt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, Caity! Den der kjente faktisk jeg også nå. Huff og huff. Håper den lille gutten din kom seg greit gjennom gårdagen. Her har vi også knall og fall hele dagen lang. Lillebror har begynt å ta seg for med hendene, men fortsatt har vi en del rundkast som ender med hyling. Håper vi slipper deres vonde erfaring.

Klem til både deg og lillegutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi det hørtes ikke bra ut.. Måtte sy eller?

 

STakkars. Det er virkelig ikke noe gøy når slik skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja det er ganske mye bedre nå...

Leppa ble ca 3 ganger så stor, men gråten stagget seg etter en stund med mamma kos. Men huff, jeg klarte ikke å slutte ;-)

Men, noe sying var ikke i mine tanker en gang, og det ser ut som om det allerede har lukket seg fint...

 

Kos dere i det (forhåpentligvis) fine været i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...