Gå til innhold

Noen som kan svare meg? :) Skjevt bekken..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en skjevhet i bekkenet. Har ikke merket noe til dette før jeg blei gravid. Sliter med mye vondt i korsryggen og "rompebeinet".. Kan ikke sitte/ligge/stå lenge av gangen uten at det er vondt. Vil det si det samme som at jeg har bekkenløsning/låsning?

Noen som har vært borti det som kan svare meg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har skjevt bekken. Jeg visste det ikke før etter jeg fødte nr 1. Ca to år etter fødsel ble jeg sendt til utredning pga vedvarende bekkenløsning, ble da funnet en liten skjevhet i bekkenet. Fikk da beskjed om at en merker sjeldent til dette før en graviditet. En graviditet og fødsel kan gjøre at en får problemer med det i etterkant. Nå er jeg gravid igjen og har blitt henvist til fysio pga bekkenløsning. Vil nå tro at det er det du har.

Skrevet

Okei. Da er det bare å være flink til å bevege seg, og gjøre det beste ut av det! :)

Tusen takk for svar, og ha en super helg :D

Skrevet

Jeg har også skjevt bekken.. hadde ingen bekkenløsning forrige graviditet, visste heller ikke att jeg hadde skevt bekken da. Nå er jeg 16 uker på vei, og kjenner fortsatt ingenting i bekkenet... Så jeg hååååper att jeg ikke får noe! Er d større sjans å få bekkenløsning når man har litt skjevt bekken fra før??

Skrevet

Jeg har også skjevt bekken og det førte til bekkenlåsing ved forrige svangerskap. Gikk til kiropraktor for å holde det stabilt og det hjalp masse. Hadde nemlig en periode der jeg ikke kunne gå. Går også til jevnlig behandling denne gangen. Vil nemlig være føre var å unngå like sterke smerter. Men vi er jo forskjellige. Noen merker det mye mer enn andre. Min anbefaling er bare at man ikke går med smertene, men prøver å gjøre noe med det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...