Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Jeg skjønner ikke at dere lar dere presse til å måte ta det navnet eller det navnet som mlm, hvis ikke vil ikke sigermor,svigerfa, mamma,pappa osv si det navnet eller ha noe med det barnet å gjøre osv. Her er det flere i familien som prøver å påvirke oss med navn i forhold til tradisjon,oppkaling osv osv Men det er da jammen vi som skal velge navnet selv til vårt barn??? Det er lov å komme med forslag men ikke sikkert det blir hørt. Er det oppkalding som foreldra vil er det noe annet men ikke for at svigermor/mamma skriker osv. Dere er da voksne mennsker, å selv om tradisjonen sier at de disse 2 navna skal følge familien i evig så forandrer mennsker seg å nye mennsker kommer inn i familien som også skal få velge. Hadde aldri gitt mitt barn et navn jeg ikke likte bare for noen i familien har bestemt at slik skal det være, nei takk.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 helt enig! jeg bryr meg ikke om hva andre måtte synes og mene om navnevalgene mine, og lar meg ivertfall ikke påvirke av familien. det var ut av musa mi ungene kom, så da er det jeg som bestemmer navnene;)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Å herregud, for en harry kommentar, 21:26!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 pc min er gamel, så noen bokstaver henger seg opp av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå