jeje nr2 har kommet:) Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Trenger hjelp NYTT 10:22 30.04.2010 Dette er et helt teit innlegg, men klarer desverre ikke å slutte å tenke på det. Døm meg den som vil, vil bare høre va dere tror. Hadde sex med x 26 feb. tok angrepillen dagen etterpå, fikk blødning ca 6 dager etterpå, kraftig blødning som varte ca 6 dager, kraftig blødning i kanskje 3 av dem. Hadde så sex med y i mars jevnt i hele mars, tok en gravidtest 4 april som var positiv og som viste 1-2 uker (Clear blue) tok så en test 4 dager senere som viste 2-3 uker, var på ultralyd 20 april som viste at jeg var ca 6 uker på vei, så ett lite hjerte som banket, men det var stort sett det jeg så. Var hos lege i mestsannsynlig uke 7 +, han kjente på meg og sa at jeg ikke var noe stor. symptomene var vært i uke 7-8 skikkelig dårlig form. vet at alt tyder på at Y er faren.. Hadde dere vært i tvil? sikkert jeg som er skikkelig paranoid. Håper på særiøse svar. Anonym
Lilleprinsesse 07 og gull 2011 Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Jeg tror du kan være hundre prosent sikker på at det ikke er x, og at det er y som faren. Men forstår veldig godt at det er lett å bli paranoid i et slik tilfelle! Lykke til videre!
mess82 Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Tror y er faren siden du hadde blødning etter angrepille etter sex med x:))håper du finner ut av det, og at y er den du vil ha barn med;)lykke til.
lillevennenmin Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 jeg har lest at hjertet ikke begunner å banke før uke 7. Tror hele innlegget er bare oppspinn:-) Mange prøver å provosere bare for å se hvor mange svar de får
kavaleria Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 I henhold til hva jeg ble fortalt da jeg tok en tidlig ultralyd måtte jeg være beredt på å ikke se liv dersom jeg var mindre enn 6 uker på vei - så hjertet syntes på ultralyd tidligere enn uke 7 på de fleste. Jeg fikk da bekreftet 7,5 uke på vei, og det stemte med mine beregninger.
Margarita -- Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Jeg fikk se hjertet slå i 6+3, og jordmor sa man kunne se det fra uke 5...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå