Gå til innhold

Trenger hjelp (for anonym på desember 2010)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp NYTT 10:22 30.04.2010

Dette er et helt teit innlegg, men klarer desverre ikke å slutte å tenke på det. Døm meg den som vil, vil bare høre va dere tror.

Hadde sex med x 26 feb. tok angrepillen dagen etterpå, fikk blødning ca 6 dager etterpå, kraftig blødning som varte ca 6 dager, kraftig blødning i kanskje 3 av dem.

Hadde så sex med y i mars jevnt i hele mars, tok en gravidtest 4 april som var positiv og som viste 1-2 uker (Clear blue) tok så en test 4 dager senere som viste 2-3 uker, var på ultralyd 20 april som viste at jeg var ca 6 uker på vei, så ett lite hjerte som banket, men det var stort sett det jeg så. Var hos lege i mestsannsynlig uke 7 +, han kjente på meg og sa at jeg ikke var noe stor. symptomene var vært i uke 7-8 skikkelig dårlig form. vet at alt tyder på at Y er faren.. Hadde dere vært i tvil? sikkert jeg som er skikkelig paranoid. Håper på særiøse svar.

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du kan være hundre prosent sikker på at det ikke er x, og at det er y som faren. Men forstår veldig godt at det er lett å bli paranoid i et slik tilfelle! :)

Lykke til videre!

Skrevet

Tror y er faren siden du hadde blødning etter angrepille etter sex med x:))håper du finner ut av det, og at y er den du vil ha barn med;)lykke til.

Skrevet

jeg har lest at hjertet ikke begunner å banke før uke 7.

Tror hele innlegget er bare oppspinn:-) Mange prøver å provosere bare for å se hvor mange svar de får

Skrevet

I henhold til hva jeg ble fortalt da jeg tok en tidlig ultralyd måtte jeg være beredt på å ikke se liv dersom jeg var mindre enn 6 uker på vei - så hjertet syntes på ultralyd tidligere enn uke 7 på de fleste. Jeg fikk da bekreftet 7,5 uke på vei, og det stemte med mine beregninger.

Skrevet

Jeg fikk se hjertet slå i 6+3, og jordmor sa man kunne se det fra uke 5...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...