Gå til innhold

Noen som har vært på mange ultralyder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på to til nå, pga blødninger. Skal på oppfølging videre og. Synes det er beroligende og se at alt er bra, men blir også litt bekymret fordi det blir mange ultralyder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 32 nå. og vært på 5 ul hittil... (hatt noen svangerskap bak meg med masse blødninger som har endt i spontan aborter...pluss en død fødsel..)

godt å vite at man blir fulgt godt opp nå, med både time ofte hos jordmor og lege.. pluss ul hver 4 uke...

Skrevet

Jeg skal på UL hver 14.dag, gjennom resten av sv.skap. ( dersom det blir noe "resten av sv.skap" )

Mener du at UL er farlig?

Skrevet

Jeg aner ikke om det er farlig. Håper da ikke det!

Skrevet

jeg er 9+2 og har vært på 3 ul allerede, og skal på ny til tirsdag pg av tidligere xu og 5 sa og har hadt et par små blødninger i uke 5 i dette svangerskapet. men jeg er ikke bekymret for ul, men dopler ville jeg holdt meg unna (i allefall hjemme dopler) og vente til jordmor eller lege skal bruke de på deg. for har hørt de hjemme doplerne senner ut noe (var det stråling) husker ikke, men det var ikke bra og bruke mye av de.

vi får være gla for at vi får god oppfølling :) ikke alle som er like heldige dessværre.

massssse lykke til videre med deg :)

Skrevet

Jeg har ikke vært enda, men jeg vil så gjerne ha tidlig ul pga flere kompliserte graviditeter i familien - jeg vil vite tidligst mulig om det er noe galt. Er ingen private klinikker her jeg bor eller i området, så alt må foregå på helsesenteret. Får man gratis ul der, uansett for mange man får? Og får man så mange man vil ha, om man har "god nok" grunn til å få sjekke fosteret? Kan så lite om dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...