Gå til innhold

Maxi Cosi bilstol kjøpt i Sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har kjøpt bilstol av merket Maxi Cosi i Sverige? Den koster visst 1799 svenske kroner uten base på babyproffsen på Nordby i Svinesund. Dette er jo det samme som den koster i Norge, men man sparer rundt 200 kr pga. kursen. Noen som vet om de selger denne stolen billigere andre steder i Sverige??

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

så det var en mnd siden nå, men jeg kan jo svare likevell. var innom i går for å kjøpe sete til arvingen som kommer selv. happy baby Land på Gamle Svinesund er ALLTID bedre på både pris og service enn den på Nordby...

maxi cosi Carbofix uten base koster 1598,- sek der og Hts Be Safe Izi Sleep 1798,- ( kontra 1999,- sek på Nordby... )

de er som sagt rimeligere på ALT OG har bedre utvalg generellt på det meste... Vet ikke om jeg kan legge ut tlf nr her inne jeg? Men jeg prøver, så kan det jo slettes event om det IKKE er lov???

Så kan man jo ringe event å høre med de dersom man bor ett stykke unna ifht produkter... Slippe å kjøre bomtur mener jeg.

+46 526 403 40 Kjekt og ha, og NEI jeg jobber ikke der;0) He He, men jeg bor typ 5 min unna, så det er på en måte "nærbutikkene" våre da.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...