Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden var kommet for UL i går (utrolig hvor fort det har gått faktisk!), og jeg var veldig spent da jeg skulle på Ahus hvor jeg ikke har vært ifm svangerskap tidligere. Ble ropt opp av en jordmor som var rimelig voksen, ikke noe spesiell utstråling, men svarte på det jeg lurte på og informerte fint underveis. Fikk også vite kjønn og det var ingen bombe, det blir en liten gutt! Vi så helt tydelig beviset for å si det sånn, he he. Har to jenter fra før så det blir bra å få litt mer balanse i huset (hihi). Har trodd det var gutt hele tiden pga et helt annerledes svangerskap enn de to andre, så hadde blitt svært overrasket om det hadde vært en jente.

Termin ble satt til 01.10.10 - fin dato! Stemte veldig bra med hva jeg trodde selv.

Ellers hadde jeg morkake som lå foran, samt at den dekker hele mormunnen (eller hva det heter), så jeg må tilbake til sjekk i uke 32.Fikk dog beskjed om å ikke bekymre meg! Håper den flytter seg, har ikke lyst til å ta keisersnitt! Greit å få en sjekk til da. Men dette forklarer jo også litt hvorfor jeg ikke har kjent noe særlig liv! FAktisk kjente jeg to sterke (!!!) spark under undersøkelsen, jordmor kommenterte det hun også. Det var litt morsomt!

Det var en helt grei ultralyd, men synes faktisk det var litt grumsete på skjermen, samt at hun som utførte undersøkelsen var rimelig sånn "samlebåndsinnstilt". Prøvde å lette stemningen litt med latter osv men hun lo ikke en gang...hehe. Men det var helt greit.

Ultralyd er gøy da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med frisk og rask gutt!! :) Også får du jo se han igjen i uke 32, håper alt ser bra ut da. Nærmer seg ul for meg også nå, venter også min 3.

Lykke til! :)

Skrevet

Grattis med gutt!!!!

Jeg skal på UL på Ahus om akkurat en uke i dag. Gleder meg veldig, er spent på jordmoren/legen som skal utføre undersøkelsen på meg. Jeg vil være 18+6 den dagen ;-)

Jeg har også en jente fra før, og da jeg var på UL på Volvat i uke 12, lå babyen på en måte så det, til tross for at det var veeeldig tidlig, så ut som en liten gutt. Vi så det t.o.m selv, hvis det hun pekte på var riktig ;-) Blir spennende å se om det stemmer. Har også hatt et veldig annerledes svangerskap enn jeg hadde med jenta mi forrige gang.

Nok en gang gratulerer med din lille, fantastiske gutt ;-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...