Gå til innhold

Er så glad! :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk komme på Ul i går i uke 12 og fikk se en sprellende, aktiv krabat i veldig fin form! :) Hadde og en superdyktig jordmor (jordfar) hehe... som tok seg god tid til å forklare alt mulig. Fikk også masse fine bilder med oss :D

 

Så nå kan jeg senke skuldrene litt og fortelle nyheten til noen folk i alle fall (blandt annet sjefen). Gruer meg sånn! Skjønner ikke helt hvorfor... Tror jeg venter litt med å gå ut offisielt helt ennå.

Ul-termin var og den samme som menstermin og hvis alt går som det skal får vi lille knøttet vårt 11.11 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så godt å høre sånne koselige historier om første UL..!!! Eg skal til første UL på torsdag (er då i uke 12), og gleder meg som en liten unge!!

 

Skjønner at du gruer deg til å fortelle det til sjefen, det gjør eg også. Eg hadde nettopp blitt frisk igjen etter å vært sykemeldt i ca. 5 mnd... Då er det lite kjekt å komme og si at eg snart skal ut i svangerskapspermisjon! Men men... det går nok bra! :)

 

Gratulerer med en frisk liten bebis!!

Fikk dere vite kjønnet forresten..?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Vi gleder oss masse! Så gøy vi har samme termindato da ;)

 

Jordmoren sa at kjønnet var visst det eneste som ikke er helt tydelig utviklet ennå, så en klump/tapp KAN bety gutt, men kan og gå over til å bli et jentekjønn. I uke 16 er visst det enklere å se! Han sa imidlertid at han SÅ en liten tapp, men det behøver jo da ikke å bety så mye ;)

 

Har en liten jente fra før, og hadde vært artig med en gutt, men en jente til er akkurat like velkommen :)))

 

Var så veldig bekymret på onsdagen for at det hadde gått gale... Dumme meg hadde meldt meg på et maraton og jeg tok an jo helt ut. Og etterpå fikk jeg sånn ekkel følelse... Har jo lest at utrente kvinner ikke skal starte med heftig trening i svangerskap. Heldigvis hadde jeg jo tilfeldigvis denne ultralyden dagen etter, og gleden var STOR når vi så det lille bankende hjertet :)

 

Alt vi skal gå rundt å tenke på, altså... ;)

 

Håper alt står bra til med dere også!!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er super glad jeg å. Var på UL i går og var akkurat 12 uker ifølge han. Men mine egne beregninger er at jeg er 12+3. Egentlig samme det, ungen får komme når h*n kommer :-)

 

Var så utrolig mye jeg fikk se, ungen var litt stille først, men da begynte h*n å vifte med hendene, som om h*n vinket til meg. Ble jo helt rørt av det, satt der å tørket av tårer. Ungen puttet også tommelen i munnen og suttet på den, så søtt. Er helt overlykkelig, nesten helt forelsket <3

Fikk også sånne søte bilder med hjem, der det er tatt på siden og man ser hele ansiktsformen, h*n hadde så utrolig nydelig nese og munn, klarer ikke å la være å ikke se på bildene, må se hele tiden hihi :-D

 

Har termin rundt 10-13. november :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, så fint! Gratulerer med at alt er i orden :) Jeg har ikke sett nurket mitt på ultralyd siden jeg var 7 uker på vei (nå er jeg i uke 14 og skal på ny ultralyd om fire uker), men det var ikke så mye å se på akkurat...

 

Men kan ikke dere som har vært på ultralyd i uke 12 si litt om hvor store knøttene deres er blitt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sa at knøttet vårt var ca. 7 cm :) Pitteliten krabat, men akkurat passe stor for å bare ha levd i 10 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare helt fantastisk alt de kan finne ut gjennom en ultralyd, altså! Kunne se hjerte, nyrer, blære og til og med at h*n ikke hadde leppe-ganespalte :) Lå bare der og frydet meg når jeg så hvor aktiv h*n var :) Graviditeten ble liksom litt mer virkelig da. Gleder meg stort til UL i uke 18. Føles bare såååå lenge til! Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...