Gå til innhold

Kynnere og litt av slimproppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jevnlige kynnere i går kveld en times tid som ga seg. Jeg sovnet, men våknet etter noen timer av at det var begynt igjen. Kom med mer eller mindre jevne mellomrom og litt menssmerter. Var ikke veldig smertefullt, men skikkelig ubehagelig. Var på do og merket at det kom en klatt med seigt slim på papiret. Det var ikke så mye, men fullt synlig. Kan det ha vært noe av slimproppen som kom ut? Kynnerne ga seg igjen, jeg sovnet, men kom tilbake nok en gang. Sovnet igjen og nå er det helt borte.

Er det sånn jeg skal ha det fremover, eller kan dette være starten på noe? Jeg har alltid tenkt at jeg skal gå (langt) over termin. Er 37+6 i dag.

Koselig om noen som har det likt eller med liknende erfaringer, eller bare vil synse litt vil svare.

God helg jenter :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du :) Sånn har jeg også hatt det i noen netter nå... Ikke noe i natt da :( Var akkurat hos jordmor og spurte om det men eneste svaret jeg fikk var: hun kommer når hun kommer!! Haha liksom, sier du det?! ;) Prøv å gå deg en tur og ha litt sex, kanskje det setter fart på ting? ;) Er prøvd ut her, har ikkevirket hittil men skader jo ikke å prøve! Uansett så er det jo fullt normalt om babyen din kommer nå så det kan jo være starten på noe :)

God helg!!

Skrevet

Takk for svar :-) Ja, jeg kan tenke meg at jm ville kommet med et sånt svar! Akkurat det man ønsker - ikke sant? Føler ikke på meg at han vil ut veldig snart, men har fått på en vaskemaskin til med babyklær i dag. Føler du på deg at det er noe på gang hos deg da, og at hun vil ut snart? Slimproppen tyder jo på at det modnes, og åpnes om ikke annet :-)

Skal traske en tur i byen nå med mamma, og skal høre litt (forsiktig) om hvordan hun har hatt det før fødslene sine. Sex skal prøves ut i kveld :-) Får se hva som skjer etter det.

Egentlig er jeg ikke helt klar for fødsel enda (har så mye som gjenstår å fikse med vask av klær og montering av vogn, seng osv og et par avtaler neste uke) men jeg vil jo gjerne se han nå da ;-)

Skrevet

Slik har (dessverre?) mange av oss det naa. Noen har det slik i noen dager, andre (som meg) har hatt det i ukesvis. Vaer aapen for at dette er kroppen som _klargjoer_ seg til foedsel, ikke noedvendigvis selve innledningen. Se det heller som en gledelig overraskelse om du foeder foer termin :)

Slimproppen er et usikkert tegn, da ny slimpropp kan dannes.

Skrevet

Ja, det er det jeg også tenker at det kan være. At jeg kan gå sånn i ukevis... Får bare fortsette å tenke at jeg skal gå over termin. Er jo ikke en av de som på død og liv vil ha ungen ut før termin heller, men synes dette er veldig spennende :-)

Skrevet

Nei føler ikke det på meg i det hele tatt desverre men gjorde ikke det med første mann i det hele tatt heller. Plutselig var riene i gang på natta og han kom på termindagen :) Så er liksom ikke lett å si dette ;)

Skulle ønske jeg var like avslappet for som deg, er så klar nå at jeg ikke snart vet hva jeg skal gjøre ;) hehe... Sex i kveld her og og en laaaaaang tur, hahaha :) Kos deg i byen! Og uansett, senga og vogn kan monteres når junior har kommet ;)

Skrevet

Med min første så jeg aldri noe til slimpropp eller blødning eller noe... lakk litt fostervann(trodde det var at jeg tissa litt på meg...)Følte meg helt topp bortsett fra det. så plutslig startet rier mer og mer etter noen timer..21 timer etter var hun ute. Hadde ingen følelse at jeg skulle føde den dagen så kom som lyn fra klar himmel. Var i uke 36 da.

Alt gikk bra og en helt fin fødsel:)

Nå venter jeg nr 2 og er 15 dager igjen til termindato. Jeg har skikklig nedpress,mensmurringer,kynnere,hetetokter og masse slim.. men ikke sett noen slimpropp denne gangen heller.. :/ Hatt det sånn ett par dager. Men håper jeg slipper og gå så altfor mye lengre. Men går sikkert ei uke over,hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...