Gå til innhold

Jeg vil heller....


Uro4

Anbefalte innlegg

våkne kl 4, gi snuppa flaske og deretter sove til 7-7.30----

Enn at hun sover til 6 uten mat...og da er fit for fight og klar for en ny dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.. der er jeg motsatt fra deg! Er helt i ørska hvis småen våkner på natta.. her er det som regel dag mellom halv syv og syv, men da har han lagt våken en halvtimes tid i senga si og skravlet..

 

Dessuten må vi uansett stå opp i halv syv tiden hvis vi skal rekke alt stell og spising, samt litt rolig start på dagen før levering i bhg og jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Er fortsatt i permisjon jeg..så storesøster blir ikke levert i bhg før 10... Regner med at jeg ønsker det samme som deg når jeg begynner å jobbe igjen(i oktober...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faktisk er ikke småen begynt i bhg enda, men han begynner på mandag :) og jeg begynner på jobb i midten av mai, så skal ha noen tilvenningsuker nå i starten..

 

Men her står pappaen opp halv seks hver dag, så da blir vi jo litt vekt av han også- så det nytter jo ikke å sove så lenge :) Ironisk nok så skal han være ukependler nå når jeg går ut i jobb igjen, så når vi først slipper å bli vekt så tidlig så må vi vel likevel opp så tidlig pga at permisjonen er over.. Jaja-får nå mye ut av dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, Da lillebror hadde sin "skal-hvertall-ikke-sove-mer-enn-en-time-i-slengen-periode på 4 mnd, hadde jeg en tanke om at jeg ville heller stå opp kl 5 hver morgen dersom jeg fikk sove 2-3 timer i strekk om natta. Nå som han sover stort sett hele natta er jeg tverr i øya når han roper klokka 6.30... Aldri fornøyd jeg... Men det er jo godt å hente han, kose litt sammen i vår seng, puppe litt og så stå opp i 7-tida. Er jo bare sånn det er å ha småbarn. Og rytmen passer jo forøvrig perfekt til barnehagestarten i august da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...