IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Har 5 dager til termin. Jeg har sinnsykt vondt i ryggen og bekkenet, ene benet dovner innimellom. Jeg har begynt og bli kvalm igjen. Jeg er deprimert og veldig sinna. Masse vonde maserier og sliter med å puste på kvelden. Sover ikke og har en halsbrann ut av en annen verden! Min forrige fødsel ble satt igang 10 dager over og han kom på den 11. Han var over 4 kg og jeg hadde en helvetes fødsel som jeg har brukt lang tid og få bukt med. Ikke veldig lyst til å føde igjen merker jeg, men jeg er ennå mere redd for ks! Ungen må jo ut, så en av tinga må jeg gjøre, og det skal jeg finne ut i DAG! På onsdagskveld fikk jeg blodspor på papiret og vonde maserier, men det gav seg=/. Det stikker og murrer ille nedi der, og jeg har mye vondt i magen. Men i går og i dag har ho vært veldig rolig...liker ikke det, så håper han ser på ul at alt er i orden. Mensterm om 5 dager og 20 dager til UL term, som jeg VET er helt feil. Så jeg nekter gå lenger enn 5 dager over mens term pga forrige fødsel. Håper så veldig jeg får gjennomslag. For jeg orker seriøst ikke mer.
bollesmulene Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 masse lykke til <3 sender gode vibber... hadde mens termin for 15 dager siden og ul om 8 , men føler de hvertfall tar meg litt på alvor og vil ikke la meg gå over ul termin... men nå er jeg så leeei og så mye vondt!! sender deg fødestøv og håper du kommer igjenom med hva du mener!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Får håpe du slipper å krangle da! Masse lykke til
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2010 Om 6 dager blir jeg 2 barnsstoltmor! Trenger bare en dag over mens term!!! Jeg elsker legen min! Han er helt suuuuuper!!!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Gratulerer! Det var godt å høre. Tenker du er lettet! klem
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2010 JA! Nå klarer jeg nesten ikke vente til torsdag, men jeg skal slappe av mye og gjøre meg mentalt klar for en hard fødsel, for det var det sist, så kan jeg heller bli positivt overasket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå