Gå til innhold

Tips til fantastisk krem til baby/barn med eksem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg legger ut tipset om eksemkremen fra Norvis på nytt da den hjelper alle jeg kjenner som har prøvd den. Jeg er selv atopiker og vet hvor utrolig vondt og forferdelig det er å plages med eksem.

Min sønn fikk et grusomt eksem i ansiktet da han var 1,5 mnd gammel. Jeg kjøpte å begynte å bruke denne kremen og eksemet var borte etter ca 2 dager. Og det var et eksem som vesket og så helt jævlig ut. Huden hans var rød og hoven. Satt bare å så på han og gråt de kveldene det var verst, for jeg vet som sagt akkurat hvordan det føles. Han har ikke fått eksemet tilbake. Ser at det er utbrudd på tur innimellom, da har jeg på krem og 30 min senere, er utbruddet gått tilbake.

Etter dette har jeg med stor iver anbefalt denne kremen til alle jeg treffer som har barn som plages med atopisk eksem.... Og alle jeg vet om har merket bedring eller blitt helt kvitt eksemet. Så den er absolutt verdt å prøve!

Eksemkremen heter den og selges på:

www.norvis.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at den er helt naturlig. Damen som selger dem koker disse kremene selv og de innholder kun naturlige ingredienser. Heeeeelt fantastisk! Er så gla jeg fant disse at dere aner ikke!

Håper det er flere som kan bli kvitt disse plagene ved hjelp av denne!

Skrevet

Har skrevet på et par tråder her at jeg også bruker denne (-: men sier det en gang til; helt utroooolig å finne noe som funker så bra på de små! Skulle ønske den var når jeg var liten, foreldrene mine smørte meg inn med tjære! Glad de har kommet opp med noen bedre produkter ja (-; Flinke Norvis dama som hjelper oss med den fantastiske kremen sin. Skylder henne en stooor klem!

Skrevet

Takk. nå har jeg bestilt. Tror jeg har prøvd det meste på lille jenta mi på 10 mnd uten og finne noe som funker.

Kjennes ut som hun har sandpapir på arma og bena stakar.

Gleder meg til kremen kommer :)

Skrevet

Dytte dytte!!!

Denne kremen VIRKER!!! :)

Skrevet

Dytt ;)

Høstmamma hvordan har den virket hos dere?

Er dere helt kvitt eksemet dere også eller "bare" bedring?

Skrevet

I enkelte perioder (noen FÅ dager i slengen) har eksemen i fjeset vært så og si borte, men helt borte er den ikke blitt :( Det er ofte rødt, skorpete og vesker.

Nå har vi fått Apolar som vi smører med i fjeset og det hjalp veldig, så nå skal vi trappe ned og slutte med den (har bare smort siden mandag) og fortsette med Norvis i ett håp om at det holder seg fint :)

På kroppen (spesielt da på beina) hjalp Norvis lenge. Helt til for ett par tre uker siden, da "eksploderte" eksemen og mini klødde seg til blods. Nå er det veldig tørt og skorpete, så jeg smører og smører for å få fuktighet i det. Tar de verste flekkene med Norvis, men den gir ikke den store fuktigheten syns jeg. Det smøres ved hvert bleieskift, noen ganger med fuktighetskrem (Physiogel - spess for eksem) og noen ganger med Norvis...

Skal på utredning i sommer, så håååper de finner en "kur" :)

Mini er bare 7,5 mnd og har vært plaget siden han var tre måneder...

• 1 år senere...
Skrevet

Dytt. Har bestilt og er spent på om den virker på min plagede pode.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Har ikke eksem-barn, men bruker babysalven. kuldekremen og universalsalven fra Norvis. Er utrolig fornøyd med produktene!

Skrevet

Physiogel AI er en veldig god krem for eksem. Den er antibakteriell som gjør at eksemen ikke blir betent(altså at det blir rødt og væskende osv), og den er kløestillende. Og klør man ikke så får huden tid til å heles, og den er sårtilhelende. Altså den gjør at sår gror fortere. Den koster flesk men de som har prøvd den sier at det er den verdt. Sånn når vi er inne på det :)

Skrevet

Phyisiogel er helt fantastisk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...