j81 Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Jeg har kommet i et dilemma.....Har to barn på 7 og 5, og samboeren har egentlig sagt ganske klart at to barn er nok. Jeg har egentlig aldri vært helt enig, har aldri følt at jeg var ferdig etter to, selv om to er ganske så fint det også. Så jeg har drevet og tullet litt med han osv, at det hadde vært kjekt med en til, osv. Menjeg har tatt p-piller, og som jeg vet om har jeg ikke glet å ta noen. Jeg var syk for et par uker siden,kvalm og magesjau, og bare for sikkerhet tok jeg en test, som var negativ. Den uka jeg var syk, skulle jeg egentlig ha mensen, men jeg kunne bare se et lite spor av blod en dag. Så jeg tok ny test for en uke siden, og den var også negativ. Jeg tenker at kanskej jeg ikke fikk mensenfordi jeg var så dehydrert, jeg sat på do i en hel uke, så jeg hadde ikke mye væske. Nå denne uka her, kjenner jeg at det stikker og murrer i puppene, og jeg ahr vært kvalm i dag, og det stikker på venstre side nede i magen. Jeg kjenner at jeg blir småredd for at jeg er gravid, jeg aner ikke hvordan han kommer til å ta det, hvis det er tilfelle. Han har ved en tidligere anledning sagt at da må jeg finne meg ny plass å bo, emn jeg vet ikke om det var seriøst. Det trengs jo to for å bli gravid, og vi er jo etablerte og har to fra før. Hva pokker gjør jeg nå, hvir jeg tetser positivt i morgen???Jeg har ikke på noen måte lurt han, det sverger jeg på. Jeg vet ikk eom jeg makter å ta det bort, det er vel så got som uaktuelt..selv om han kanksje vil det. Jeg vet ikk ehvordan jeg skal legge det frem en gan, fordi jeg har tullet så mye med at jeg er babysjuk osv....
Mamma til tuppis og spira Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Jeg føler med deg! Jeg hadde det litt på samme måte med førstemann her. Sambo ville ikke ha barn på et par år hadde han sagt..og jeg tok Ppiller. men så blei jeg grisedårlig etter en skikkelig fest og da satt det rett i sikringsboksen. Det falt ikke i god jord for å si det mildt,men etter ei stund greide han å infinne seg med det....og ingen bedre pappa kunne gutten min fått!!! Han er elsket over alt annet og alle tanker om at han ikke ville ha barn var som blåst bort... Men jeg forstår at det er litt annerledes da dere har to fra før....men han må jo ha sett at du har vært dårlig og forstår helt sikkert at slikt skjer da magen ikke funker som den skal. Og det er kanskje en mening med det! Hva du skal gjøre om testen er positiv kan ingen fortelle deg,men at han kommer til å forstå at du ikke har lurt han,det tror jeg. Lykke til uansett hva som skjer!!!
gulljenta skal bli storesøster Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Vel, det er jo et velkjennt fenomen at p-piller ikke er sikre om man der dårlig i magen (oppkast/ diare) og var du dårlig i en hel uke, så kan han jo ikke akkurat ikke ha lagt merke til det. Og man må jo være to for og lage en baby, så vil ikke si at mannen din er helt uskyldig. Kan derimot forstå at timingen for deg er litt uheldig siden du har tullet med det, men ingen er dårlig i en uke med vilje, så vil tro at han innser at det ikke er din feil. Håper det ordner seg, og tester du positivt ville jeg ha sagt det med en gang så han får mest mulig tid på seg til og forberede seg på den nye babyen før den kommer. Han er vel glad i de andre barna? Så vil ikke tro han bare kan avskrive en baby som allerede finnes? Vil tro det er noe helt annet enn og aktivt bestemme seg for å få en til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå