pcoskona,gutt10?12 Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 har veldig mye kynnere om dagen,har ikke tall på hvor mye det er. å det stråler ned i underlivet..! men nå etter de siste kynnerne har jeg fått vondt oppe i magen,å bare jeg rører magen der så verker det nå helt sinnsykt.. noen som vet hva det kan være?
Gjest Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Vet ikke hva det kan vare, men jeg synes absolutt at du borde ringe jordmor/lege/føden. Magesmerter som gjør sinnsykt vondt skal undersøkes av en fagperson. Lykke til og god bedring!
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2010 noen andre som har noen ide?? vegrer meg veldig for å kontakte føden,for sist vi var der hadde vi ei ekstremt kjjip jordmor som var skikkelig ufyselig mot meg å ikke interessert i å hjelpe,satt i to timer å ventet på en lege som ikke hadde fått beskjed om å undersøke meg:/
Gjest Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Kynnere kan være kjempevonde. Jeg har selv hatt ekstremt mye kynnere dette svangerskapet og noen av dem er skikkelig rievonde; stråler og presser og gjør vondt i hele magen. Har vært inne på ekstra kontroll på sykehuset på grunn av dette siden det er litt i tidligste laget enda, ( og ja, måtte også sitte og vente i noen timer på sykehuset for at en lege skulle få tid til å komme å ta ultralyd og sjekke) men alt er helt fint. Ring føden og be om en ekstra sjekk. Men forhåpentligvis er alt i orden og bare livmora som har begynt forberedelsene.
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2010 ringte føden nå i ste pga jeg har hatt så fryktelig nedpress i dag,kjennes ut som han presser seg ut på en måte:P å fortsatt masse kynnere som er vonde, å fikk da til svar at: ring legevakten,vi har ingenting med det så lenge du ikke ligger hjemme å føder nå!. hva er det for en ting å si da? føler meg ikke akkurat trygg på jordmødrene på sykehuset lengre:(
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 HVA!?! Det er jo helt sykt!!!!! Hva er det for et sykehus!?! Hvis jeg ringer for minste lille ting på fredrikstad sykehus, så er de behjelpelige og ber meg komme med en gang, og jeg venter ikke mer enn et par minutter før jeg blir undersøkt. De skal jo ta sånne ting seriøst da! Makan! Nå merker jeg at jeg ble veldig provosert!
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2010 sørlandet sykehus Kristiansand... ja føler oss ikke akkurat så veldig godt tatt imot der.. har hatt en positiv å to veldig negative opplevelser med det sykehuset,å kjenner at jeg blir veldig stressa å usikker av det.. blir jo livredd for at om noe skal være galt med lilleskatten vår,at det ikke skal bli oppdaget tidlig nok!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 Det er jo sååå viktig og ta graviditet på alvor! Jeg syns jm og leger nedbagateliserer så altfor ofte. Nei du skulle bodd her i byn, så hadde du fått god oppfølging!
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 30. april 2010 ja skjønner ikke at de kan bagatelisere noe så viktig.. sitter å tar tiden på kynnerne nå å har hatt 3stk på 15min..!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 30. april 2010 #11 Skrevet 30. april 2010 Tror jeg hadde dratt ned bare jeg og forlanga undersøkelse! Dra frem hormontrolla!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. april 2010 #12 Skrevet 30. april 2010 Fyttigkatta, at det går ann!!! Får håpe jeg slipper å føde der borte i sommer hvis det skulle oppstå komplikasjoner. De stenger jo nyfødtposten i Arendal. Skrekk og gru. I arendal sa jordmor på ord.ul at fra nå av var det bare å ringe dit hvis det var noe. Er i uke 29 nå og har foreløpig ikke trengt det, men vært på nippet til å ringe ett par gng pga kraftige kynnere. Kan overhodet ikke fatte og begripe at de kan behandle deg på den måten. Hadde klaga på det. Sikkert truffet ei sur gammal jordmor der borte du! Stå på. Skikkelig ekkelt å få slike svar. Klem.
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #13 Skrevet 30. april 2010 tusen takk for støtten søte dere:) ringte igjen etter vaktskiftet å traff på en mye hyggeligere jordmor,fikk beskjed om å komme rett inn på sjekk. alt var bra med babyen,men fikk oss en liten sjokk beskjed... var moden å begynt å få åpning,så jordmoren sa at vi får håpe han holder seg der inne ett par uker til siden jeg var 34uker så ville de ikke stoppe det nå,så måtte bare hjem å slappe av i godstolen:) var ikke helt forberedt på det,måtte bare le egentlig,ble så sjokkert..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. april 2010 #14 Skrevet 30. april 2010 Oiii så spennende! Håper babyen blir et par uker til i magen da! Sa du ifra hvilken behandling du fikk av den andre jordmora? Jammen med godt du hadde mot til å ringe de en gang til. Du får ta livet med ro i godstolen fremover. Masse lykke til. Klem.
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #15 Skrevet 30. april 2010 ja håper han holder seg der ett par uker til:) glemte helt av å si det,var så fortumlet når vi kom dit så.! kviet meg lenge før jeg turte å ringe igjen,men er veldig gla for at jeg ble overtalt til å gjøre det:) ja når blir det sofakos med god samvittighet framover,bare litt smapusk med å gjøre ferdig tingene hans<3 tusen takk. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå