Gå til innhold

Hikker barnet deres mye i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt hikker flere ganger daglig. Synes det nesten er litt ubehagelig.. Er det noe man kan gjøre for å hjelpe barnet? Drikke vann eller "skremme det"? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hikker masse. Flere ganger om dagen. Synes ofte det er etter at jeg har spist noe søtt, men det er kanskje bare "synsing?" Ingen tips, men jeg synes også det er litt ekkelt. Særlig nå som jeg er ved termin og hun er så stor blitt.

Skrevet

Mathias hikket masse i magen og det som er så rart er at han er en liten hikker på utsiden også:-)

Skrevet

Hikker flere ganger for dagen ja. Det er jo ett godt tegn da det er slik de trener lungene sine... sies det...

Skrevet

Her er det 1-2 perioder med hikking om dagen. Jeg er i uke 33.

Har også lest at de trener et eller annet når de hikker, så det er ikke negativt:-)

Jeg synes ikke det er veldig ubehagelig. Mange andre ting som er betydelig mer plagsomt...

Skrevet

hehe,hikking ja...lillegutt hikker sikkert 5-6 ganger om dagen han...leeeeeer....men fikk vite at d var positivt for da ble lungene trent masse så d er jo bare en fordel sier di :) nå ligger lillegutt dypt nede i bekkenet så når han hikker så dirrer d i skritte...lol :)

Skrevet

Nei, dårlig med hikking her. Forrige hikket masse, men ikke denne.

Skrevet

Samme her: forrige hikket masse, men nå merker jeg ingen hikking.

Skrevet

haha! ja min hikker rett oppfor skambeinet. Litt syk følelse.. Er jo blitt så stor baby at man ser hikkingen utpå magen.. Hehe.

Skrevet

Min hikker gjerne flere ganger hver dag. Er litt plagsomt, men blir glad hver gang allikevel. Betyr at han trener på å puste, og at han er sunn og frisk :)

Skrevet

Min hikker også ofte fire fem ganger i døgnet. Jeg synes det er super ekkelt! Får skikkelig noia av det faktisk, jeg synes det er så ubehagelig. Spesielt om natta, da må jeg ofte bare reise meg opp og gå litt rundt til det roer seg for jeg orker ikke ligge stille kjenne på den irriterende følelsen. Han hikker jo rett inn mot blæra! Samtidig vet jeg jo at det er bra, så jeg blir litt glad også, men skulle ønske det ikke var så ofte...

Skrevet

mi hikker ikke så mye merker det av og til.. men synst så synn på ho når ho hikker :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...