Gajsa Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Jeg var idag på kontroll hos lege og fikk påvist UVI. Jeg har hatt mye kynnere i det siste, har lest en eller annen plass at dette kan ha med UVI'en å gjøre, noen som vet? Jeg lurer også på om det er noe jeg må passe på når jeg har UVI; ta det med ro, ikke fryse osv...? -Jeg fikk svar på prøve etter å ha vært inne hos legen, så fikk bare resepten i hånda, fikk ikke pratet med henne siden hun hadde tatt inn en ny pasient...
Snupi27 Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 hei =) bare pass på å ikke gå barbeint inne/ute og ikke sitt på stoler eller noe annet ute som du blir kald av.. ha alltid et pledd eller sitteunderlag under.. =)
Mamma til lille Angelica<3 Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 hei, jeg har hatt urinveisinfeksjon 2 ganger nå i svangerskapet, ikke noe skade sjedd hehe.. men nå har det seg jo sånn at vist du har hatt det en gang så er det lettere å få det igjen ..
Gajsa Skrevet 30. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2010 Takk for svar Har jo hatt det før, men blir alltids litt mer bekymret når man får det når man er gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå