Gå til innhold

Baby overlevde 20 timer etter abort.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grusomt :( Er det virkelig lov å ta abort der i uke 22? Fy f*an..

Skrevet

Så en dokumentar om dette en gang, men det var fra spania, der er det lov å ta abort helt til uke 25 tror jeg det var. Så det kommer kvinner fra hele europa til spania for å foreta senaborter..

 

Helt forferdelig å tenke på dette litt barnet, hadde det smerter, hva slags tanker og følelser har et så permaturt barn? Uff, får helt vondt i magen jeg.

Skrevet

Blir faktisk kvalm... fy f...

Skrevet

Ble fysisk dårlig nå.......

Skrevet

Huff.. Stakkars liten,.

Skrevet

Unnskyld meg.. men hvordan er det mulig? Trodde at ved abort så tok man utskrapning jeg??

Skrevet

Herreguuuuud! Tidligste en baby har blitt født og overlevd er i uke 21!!!!! hvorfor tok de ikke UL flere uker tidligere?!!!

Skrevet

herregud, så fælt... stakkars, stakkars lille gutt!!

Gjest eelis+kian
Skrevet

Nei. Så sent må barnet fødes som normalt.

 

Dette er en helt grusom sak.

Skrevet

Dette skjer faktisk i Norge også. Ikke at levedyktige babyer blir "abortert" i uke 22. Men at aborter resulterer i barn som lever i det de kommer ut. Ikke 20 timer selvsagt. Men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...