Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Moren tok abort fordi babyen viste tegn på UL til å være funksjonshemmet, og barnet skal ha levd i 20 timer etterpå. Sen abort er en uting, og helt forferdelig samme hva grunnen er! http://www.dagbladet.no/2010/04/29/nyheter/utenriks/abort/italia/11508126/
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Grusomt Er det virkelig lov å ta abort der i uke 22? Fy f*an..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Så en dokumentar om dette en gang, men det var fra spania, der er det lov å ta abort helt til uke 25 tror jeg det var. Så det kommer kvinner fra hele europa til spania for å foreta senaborter.. Helt forferdelig å tenke på dette litt barnet, hadde det smerter, hva slags tanker og følelser har et så permaturt barn? Uff, får helt vondt i magen jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #10 Skrevet 29. april 2010 Unnskyld meg.. men hvordan er det mulig? Trodde at ved abort så tok man utskrapning jeg??
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #11 Skrevet 29. april 2010 Herreguuuuud! Tidligste en baby har blitt født og overlevd er i uke 21!!!!! hvorfor tok de ikke UL flere uker tidligere?!!!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #12 Skrevet 29. april 2010 herregud, så fælt... stakkars, stakkars lille gutt!!
Gjest eelis+kian Skrevet 29. april 2010 #13 Skrevet 29. april 2010 Nei. Så sent må barnet fødes som normalt. Dette er en helt grusom sak.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #15 Skrevet 29. april 2010 Dette skjer faktisk i Norge også. Ikke at levedyktige babyer blir "abortert" i uke 22. Men at aborter resulterer i barn som lever i det de kommer ut. Ikke 20 timer selvsagt. Men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå