Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Jeg og min mann ble sammen for 3 år siden (gift for 6 mnd siden). Fra før hadde han 2 barn med ei han var sammen med i flere år. Nå ser jeg at svigermor har blitt venn med eksen hans på facebook (mor til barna), og hun driver å kommenterer bildene av henne ("du er så pen" osv). Hvordan i alle dager skal jeg tolke dette? Hun har aldri kommentert noe som helst til meg.. Uten å være innbilsk så er jeg penere enn eksen. Trodde vi hadde et ok forhold jeg men...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Hvorfor må du tolke alt mulig? La nå dama få ha vennene sine i fred.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Du skal tolke det på denne måten: 1) Hun har kontakt med moren til sine barnebarn; en kvinne hun i tillegg har kjent i mange år 2) Hun ønsker ikke å blande seg inn i sønnens samlivsbrudd, men forbeholder seg retten til å ha kontakt med de hun vil 3) Du har et seriøst problem dersom du kicker på at svigermor skriver på Facebook at ekssvigerdatteren er pen. Ikke bruk tid på dette. Konsentrer deg heller om noe viktig her i livet. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Du sier at du er penere enn henne. Kanskje i dine øyne, men ikke i hennes? Øynene som ser vettu. En person kan se på en annen som kjempe pen, mens en annen igjen kan se på samme person som kjempe stygg!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Ja, mulig. Jeg har aldri sett henne i real life, så det kan stemme. OK, skjønner jeg overreagerer. Ble bare litt sjokkert, visste ikke at de hadde kontakt engang. (Svigermor bor på annen kant av landet)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Hahaha, hun høres ut min. Men hun skriver fint om meg også da
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 Jeg ville nok ha syntes at det har vært litt ekkelt hvis svigermor kommenterte og hadde så god kontakt med eksen til mannen min. SELV OM jeg ikke har noe med det å gjøre. Ville trodd at hun likte eksen bedre. Og da er da normalt å tenke slik. Alle vil vel bli likt av svigers, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #9 Skrevet 29. april 2010 Ganske normalt at de har kontakt da, kjære HI. Eksen hans er jo tross alt mora til barnebarna hennes. Men hadde nok reagert litt på at hu begynte å kommentere på bilder, hvor pen hu er, ja!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #10 Skrevet 29. april 2010 dritkjipt for deg, men hva kan man gjøre? kan nesten ikke ta det opp med henne heller, he he
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #11 Skrevet 30. april 2010 Jeg er da moren til det minste barnebarnet hennes jeg også, men hun har visst ikke det behovet for å smiske slik med meg. HI
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #12 Skrevet 30. april 2010 Hadde ikke noen akkurat dette innlegget for noen måneder siden? Om ikke så er det ei som opplever akkurat det samme som deg. (haha, kanskje en annen av damene til mannen din;P )
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #13 Skrevet 30. april 2010 Er ikke akkurat uvanlig å oppleve det i denne facebook-tiden da.... Jeg har selv opplevd det, men bryr meg egentlig ikke så mye, da jeg vet at svigermor gjør det for hun synes synd på eksen som sitter igjen alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå