Gå til innhold

Septembermager i Trondheim :)


Lisefa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig :) er dårlig med respons fra andre septembermager, men får håpe noen flere gir lyd fra seg snart sånn at vi kan avtale treff etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Heisann!!!

Jeg er intressert.. men er ikke så masse her inne eller sånn fast...men vil gjerne møte andre i omeng som venter barn i september :)

JEg har termin 27 september.. venter spent på barn nr.2 ..har en sønn på 6 år fra tidligere.

Er 31år selv.. samboer.

 

Har dere fått avtalt treff allerede kanskje som jeg har misset uttav?? Send meg gjerne en melding her inne om det blir avtalt noe..:)

 

Hilser til dere andre vordende mødre der ute som kanskje som meg går å venter på sommeren skal komme...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har termin 3.september etter ultralyd. Min egen var 26.august. Dermed er jeg med i gruppa for august. Men, det ville vært hyggelig og treffe noen som har i september også : *) Det vil da være rart å være en av de med tidlig termin i måneden, i stedet for å være sistemann i rekka. Hehe. Er ikke innom sånn kjempeofte her, men skal prøve å henge med. Bor i Trondheim, 26 år og har samboer. Dette er første barn, og vi får ei lita jente :D

 

Ingunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i september og er interessert i treff:) Ser det er ganske lenge siden innlegget ble laget, så dere har kanskje hatt treff?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på det samme.. siden det ikke har vært mye aktivitet siden jeg også skrev innlegg til innlegget her... Evt. får vi iverksette nytt treff om intresse for det.. uansett koselig om vi blir to eller ti stk vil jeg tro..?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har temin 30.aug-1.september..hva med et "septembertreff" på Solsiden 23.juni f.eks? Noen som er interessert?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har septembermagene "våknet" :). Treff på solsiden 23.juni høres veldig bra ut. Jeg er med :). Jeg har termin 24.sept. med vår første jente. Stor stas! Ser frem til å treffes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! :-)) Jeg har termin 12. oktober men venter tvillinger og det er ganske vanlig at de kommer i god tid før termin, så jeg regner egentlig med at det blir september-barn! Kan tenke meg å være med på et treff! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gledelig med den 23 juni på solsiden hvis ikke noe uforutsett dukker opp:)

Men et spørsmål... hvordan finner man hverandre foruten disse store magene våre på slike treff? Aldri vært på slike treff før så kunen gjerne likt å visst hvordan slikt fungerer??? Noen som kan fortelle meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi burde lage oss en facebook gruppe, så blir det lettere å planlegge! Jeg kan opprette en slik gruppe, så om dere kan sende meg fullt navn på personlig melding her inne på bim, så legger jeg dere til på Facebook og inviterer dere inn i gruppa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei !

Jeg er ny her inne, men villa bare si ifra om at det ikke funker å sende deg en personlig melding :)

 

Legg ut navnet på gruppa ? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk beskjed om at det er ingen bruker tilgjengelig til innlegget vi her svarer på.. ang .facebook gruppe.. hva med at en av oss bare lager en F.B gruppe å skriver inn navnet på den her inne... så finner vi hverandre der...lettere å kjenne igjen hverandre ved treff også da utfra bilder der på profilene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Fikk i dag vite at fødsel vil bli satt i gang senest 28. september om jeg ikke har født tidligere, så da blir det helt sikkert september-barn. FB- gruppe for september barn blir topp! Enig, legg ut navnet på gruppa her! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok initiativet til å opprette en slik facebook gruppe til vår fordel.. å ber alle som ønsker det om å legge seg til i den gruppen og bidra.. trenger en med administrator der ..gjerne alle medlemmer i fellesskap.. ønsker ikke vær en adm. alene i gruppen men kun åpner for en mulighet til en gruppe der alle kan skrives..kontakte hverandre og avtale treff utfra eget alternativ :)

Håper vi raskt er flere medlemmer i gruppen enn kun meg:) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager så surrete av meg: gruppenavnet er selvfølgelig :

September barn i trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva med aa slaa saman september og oktober, vi er vel ikkje saa mange?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d kan vi vel godt gjøre:) september og oktoberbarn da på facebook for de som ønsker...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Septembertreff på solsiden 23. juni høres bra ut:) Har meldt meg inn i facebookgruppa, ikke så mange der enda, så kanskje det burde bli laget ett "treff" her på BIM også? Så så mange som mulig får det med seg... Det er jo tross alt ikke så lenge til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...