Gå til innhold

Hjertelyd <3


Mamma'n og englebaby'n

Anbefalte innlegg

Var hos legen i dag og fikk høre hjertelyden til det lille miraklet vårt. Pappa'n smilte fra øre til øre når vi fikk høre de hurtige bløte slagene til vårt kommende barn - og det gjorde jammen mammaen også! Godt å vite at den lille lever og har det fint der inne. Alt ble litt mer virkelig nå! Hurraaaa! Jeg er så glaaa!

 

Håper det står bra til med dere alle - nyt våren og de voksende magene deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott, er jo så deilig å høre hjertelyden :-) Blir litt mer virkelig for pappaen og da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

hvor mange uker på vei må man være for å høre hjertelyd? husker ikke hvor langt jeg var med nr 1 da jeg fikk høre den for første gang.

 

er ca 13 uker på vei med nr 2 nå. har vært på ul og alt så bra ut, men gleder meg til å høre hjertet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+6 i dag, og vi hørte den veldig godt :) Legen min var litt skeptisk til å begynne med det, fordi det er veldig individuelt når man kan høre den. Men han ble innmari gla når han fant den så han slapp å utsette meg for psykisk terror som han sa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL i uke 7 og da fikk jeg se hjertet, så det er nok så tidlig. Var også på UL i går og da fikk jeg høre hjertet, var utrolig herlig lyd, og jeg ble rørt av alt.

Anbefaler alle om å gå på UL rundt uke 12, da blir alt mer virkelig og man kan se utrolig mye :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hjertet begynner vel å slå før uke 7 så kan nok se det tidlig, men tar sikkert litt tid før det er mulig å høre det. Individuelt som med alt annet :) Deilig lyd i alle fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror hjertelyden må vaere den fineste i hele verden!

 

Jeg hørte nurket sitt hjerte første gang da vi var til innvendig ultralyd i 8.uke (7+1), og 2.gang med utvendig doppler da vi var akkurat 11 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...