solstråle med maibarn Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 er det "vanlig" med løs mage når det nærmer seg fødsel? noen som vet noe ang dette?. er i uke 37 og har i det siste hatt veldig løs mage. ikke mage vondt så det er ikke omgangsyken... har innimellom litt mensmurringer bare.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 I dagene rett før fødslene mine har jeg hatt diare og oppkast så jeg ble godt tømt før riene satte i for fullt. Dette har skjedd med begge mine barn (både gutt og jente) Blir spennende å se om det skjer meg denne gangen og etter 13 år!!! Krysser fingre for at det stemmer med deg også! Lykke til.
Marika:):) Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Har hørt flere som har fortalt at de fikk løs mage noen dager før fødsel:)
solstråle med maibarn Skrevet 29. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2010 ok... spennende å se om det skjer noe her da de nærmeste dagene .. .
Makkapakka Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 I mitt forrige svangerskap hadde jeg skikkelig hard mage fra dag 1. Men samme dag som vannet mitt gikk, så fikk jeg skikkelig løs mage. Bæsjet flere ganger den dagen, husker jeg Jeg krysser fingrene!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå