Gå til innhold

Tegningsblødning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er en stor blødning eller om den kan være kjempe liten??

Altså når jeg har vert på wc i dag har det ikke vert noe i truseinnlegget, men når jeg tørker meg så ser det ut som litt lyse rosa på papiret, men er ikke sikker for det er ikke så lett å se.... så lite er det....

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan kanskje være starten på det, men jeg trodde at tegningsblødning var absolutt synlig, så hvis det ikke kommer noe mer enn det er det nok kanskje ikke tegningsblødning.

Skrevet

ja, det var det jeg tenkte også... Tror vi bare venter å ser... de sier jo at man skal kontakte sykehuset hvis det er tegningsblødning, men vet jo ikke om det er blod en gang jeg altså.... vi får se utover=) Håper det er noe på gang nå=)

Som førstegangs så er det mye en ikke vet og lurer på!

Når jeg tenker tilbake på sv.skapet må jeg le litt av allt det jeg har vert bekymret over og lurt på!! hehe

Skrevet

Hadde det sånn i går jeg også, men det var tydelig blodspor, kan jo være at slimproppen har gått uten at du la merke til det og da er det vanlig med blodspor. Hvertfall det jeg trur skjedde med meg i går.

Men ring føden hvis du er usikker.

Skrevet

Jeg begnte meg lyserosa "slim" på mandag, hadde det mer eller mindre hver dag, men kanskje ikke etter hvert dobesøk, og fødte på fredag, så det kan jo være noe er på gang..

Lykke til!

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle se det an til i dag og idag er det ikke noe iallefall...

Jordmor på onsdag trodde jeg kom til å føde i løpet av helgen, da jeg fortalte om hvordan jeg hadde det... Hun sa også at hun kunne se det på øynene mine og ansiktet at det var rett rundt hjørnet... hmmm=)=) vi får se=)

Skal hoppe litt i køya idag så får vi se om det blir noe mere fortgang!!=)

Skrevet

Jeg har ikke blødd noe siden onsdag, men i dag etter legetimen blør jeg mer. Nesten sånn mensen aktig....Nervøs!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...