nicki82 Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Har veid meg nå og har no funnet ut at jg er 20 kg mer enn det jg startet med. Er i uke 29 og er stygt redd for at jg må begynne å slanke meg. Har bekkenløsning siden tidlig i sv.skapet og er hjemmeværende, så apetitten kan være stor til tider. Jeg brukte å være 54 og er 160 høy. Noen oppmuntrende ord eller noen som har det likedan som har lyst å lufte tankene sine??
2010 Mammaen Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Slanke deg skal du ikke i svangerskapet... Men du kan stagnere vekten din en stund og prøve å ikke gå opp noe særlig mer. Det er ikke så lett, men fullt mulig! Prøv å finne en treningsform du kan gjøre uten for store smerter (eks svømming), og lag den en kostholdsplan som du følger. Kutt ut alt som heter sukker - det er bra for både deg og babyen. Lykke til! You can do it :-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Jeg la på meg 18 kilo før jeg ble gravid med jenta vår..... Pga hormoner i forbindelse med IVF. Gikk bare ned 4 av disse før jeg ble gravid denne gangen. Har bare lagt på meg 1 kilo fra startvekta jeg nå ble gravid på, men veide jo faktisk ca 18 kilo for mye alt da, så har nok en del kilo som må av når denne er ute og. Jeg er 164 høy og veier nå 85,5 kg
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Etter fødselen må jeg heeelt klart slanke meg. Har nå gått gravid 1 år tilsammen. Når jeg mistet barnet i fjor sommer gikk jeg opp 5 kg på de 3,5 mnd jeg gikk gravid. Klarte å ta av meg 3 av dem før jeg ble gravid igjen. Så nå er jeg 28+4 og har lagt på meg 12 kg tilsammen. Er kun 163 høy og veier vanligvis 57-58. Nå veier jeg over 70. Er sikker på jeg kommer godt over 20 kg. Har selv bekkenløsning så jeg klarer nesten ikke å bevege meg. Vi får ta det igjen med lange turer på høsten. Er dessverre blitt litt for svak for sjokolade da jeg kastet opp alt som var søtt de første 22 ukene. Noe må vi vel da unne oss, hehe. klem.
nicki82 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2010 Jeg har lest så mange innlegg om at vi tar av oss mye når vi ammer, så jg satser litt på den. Å være litt mer strikt med hva jg inntar, skal jg no prøve på, selv om det kommer til å bli vanskelig Sliter også litt med søthungeret, så merker at det er litt slitsomt å måtte kutte ut det. Er fullt klar over at det ikke er godt for baby i magen, men det smaker jo så godt (koselig å se at du også er enig, katta)!!! Kunne ha vært helt topp å ha en ergometersykkel hjemme, men det er jo ingen plass...mulig jg kan snike meg til en på terassen??..hmmmm Innlegget ble nok litt rotete..akkurat som tankene inni hodet mitt..tihi
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Du kan få min hehe.Får så enorme kynnere at jeg har forbud mot å sykle også. Kjiiiipt. Men ikke det, kondisen er jo blitt heelt borte selv om jeg er vant med å trene 3-5 dgr i uka både m gåing og spenst. Kan ikke si at jeg har tatt av meg noe med amming sist. Jeg må nok legge meg i selen å begynne å trene så fort kroppen orker det. Men heldigvis er det jo ett år til ny bikinisesong da hehe. Vi er heldige sånn da!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå