Gå til innhold

til dere som har blitt gravide på bidronning og wild yam!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei er en evig sliter og har endelig tatt meg til å kjøpe bidronning og wild yam skal begynne med dette til uka når TR kommer! saken er bare det, hvordan doserer jeg daglig? hva gir best effekt??

håper at disse midlene kan gi meg noe i magen!I har enda ikke blitt gravid etter to års prøving. ingenting som er galt med oss heller!! har slitet før men regelmessig mens og el men dette er helt normalt nå! vært igjennom kikkhullsoperasjon og den var fin den å!+ gode svømmere hos typen!

håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte damiana og wild jam, damiana fra mens til el, en tbl til dagn, wild jam fra el til ikm, to tbl til dagen. Bidr gele har jeg ikke brukt. Håper du får klaff:))

Skrevet

har ikke prøvd damiana men kjøper det om ikke bidronninggele har noen effekt!

ble du gravid på dette?

håper veldig på klaff er blitt utolmodig!

Skrevet

Bidronninggele funka ikke på meg. Kutte den ut og brukte heller wild yam. Da ble jeg gravid :)

Skrevet

Jeg tok to kapsler morgen og kveld med bidronning før EL og to kapsler morgen og kveld med Wild Yam etter EL- og sannelig ble jeg ikke gravid gitt!! Det var 3. ppen.

Skrevet

ja det var jo ikke så kjekt å lese! sitter her å skal betale en faktura på disse preparatene, har ikke så mye mere lyst enn å sende de tilbake!

men anyway er jo verdt ett forsøk kan jo være at det funker på meg! hvis ikke tar jeg akupunktur det kan iallefall dokumenteres at det funker !med mindre jeg ikke har noe kromosomfeil!

adios people gir beskjed hva som skjer!

Skrevet

Jeg bukte BD fra mensen til El og WY en uke etter EL. man skal ikke bruke WY når man er gravid.Jeg tok BD*2 per dag og WY 3*2 pr. dag. Jeg brukte dette i 3mnd før jeg ble gravid(prøvd mye lengre), men om det var derfor er jo ikke godt å si..

Lykke til!

Skrevet

Vet ikke om det var tilfeldig at jeg ble gravid med dette,men det var første gang jeg har brukt det, og ble gravid på første forsøk.

• 2 uker senere...
Skrevet

hvor store doser tok dere med bigele og wild yam!

jeg tar dobbel dose bigele nå venter på el for å så ta wildyam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...