Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Jeg er eldst av 3 søsken, og hver gang jeg snakker med mamma får hun det til å virke som hun var en perfekt mor når vi var små som ALDRI gjorde feil.. Jeg har selv 2 barn, har hatt en del søvnproblemer med yngstemann. Når jeg nevner noe om søvnproblemene eller at jeg er sliten får jeg alltid høre "synes ikke det var noe slitsomt å ha barn jeg i grunn, fikk alltid barna til å sove om nettene". Veldig støttende må jeg si.. Det er som om hun skal overgå meg og få meg til å føle at jeg ikke gjør noe riktig. Hun var også fæl til å kjefte og rope på oss som barn, husker hun eksploderte i sinne ganske ofte. Dette husker hun ikke eller vil ikke vedkjenne seg. Var også flinkere til å kritisere alt vi gjorde feil enn å rose når vi gjorde noe bra. Selv er jeg en mer tålmodig type og hever sjelden stemmen. Var på middag hos henne her en dag, spiste fisk. Så sier hun: dere har vel sjelden fisk? Hadde fisk hver uke vi når dere var små.. Dette er totalt feil! Hadde det maks en gang i måneden om ikke sjeldnere! Av og til snakker hun om når jeg gikk på skolen som om det var en positiv tid, jeg ble mobbet og utestengt mye på skolen men det vil hun ikke innse.. irriterer meg når hun tror jeg hadde det fint på skolen og ikke vil høre på meg! Måtte bare ha det ut!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 høres ut som om hun trenger litt realistetsorientering!!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Kunne skrevet en 6-siders stil om dette her merker jeg...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Hvordan håndterer en påståelige folk som aldri kan innrømme feil?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå