Gå til innhold

feil på ultralyd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått beskjed på ultralyd at det ble gutt, men fikk jente for det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til dels. Var en som var nesten ferdig med opplæringen som tok UL på meg med nr 4, og hun var sikker på gutt. Tegnet til og med rundt noe som så ut som en liten tissefant. Så kom en erfaren JM inn og så over at hun til opplæringen hadde tatt riktige mål og slikt (og det hadde hun), men kjønnet var feil, for den erfarne så med en gang at det var jente, og det var det. Tror ikke hun var langt unna ferdig hun som tok UL'en først, så hadde vi bare hatt hun hadde vi nok trodd det var gutt helt til fødselen. Lit sprøtt å tenke på. dette var med veldig gode UL maskiner på KK i Bergen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...