Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Jeg hadde tenkt å starte sparing til barnet mitt på egen konto, men det er jo et hav å velge mellom. Ser at det er forskjell om det er til 0-13 eller 0-18 år og også renteinnskudd. Vil seff ha en høy rente. Enkelte banker anbefaler heller fondsparing, er det noen som har og vil anbefale det?? Hvordan har dere gjort og hva for en bank bruker dere??
Martin+Mamma Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Vi bruker dnb. Mini har fox og pia konto. Jeg har autotrekk fra min konto inn på hans. Sparer halve b.trygda å setter inn penge gaver, tømmer sparebøssa hvert halv år ca. Han begynner å bli en vellstående liten kar:p
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Jeg har sparekonte på minsten på DNB nor Fox og pia kjempe greier.. han er rikere enn meg no
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Har sett på dnbnor. De har nå høyeste innskuddsrenten, og det er jo en fordel. Skal se litt nærmere på den ja. Da åpner vi i morgen Takk for innspill hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå