Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Han var blitt lovet pappadag i dag, men så fikk pappaen dame i natt,og glemte hele greia...ringte og minnet ham på det,guttungen lurte jo på hvor det ble av han..Enden på visa er at faren henter og har han en liten time, og gjør meg til slemme heksa her. Javel...Gutten er lei seg, og jeg mener at løfter gitt til barn skal holdes..så hvem blir heksa da...unner fyren dame, men godtar ikke at han ikke overholder avtaler gjort med gutten ( podn er fem år)... Måtte bare blåse ut litt damp her..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Huff, så trist for veslemann. Er helt enig med deg i at det er viktigere å holde avtaler som er gjort med barna enn noe annet. Jeg forsøker selv å aldri love noe ejg ikke vet hundre prosent at ejg vil holde til barn, hverken mine egne eller andres barn. Jeg er f.eks. tante til noen, og har jeg sagt at ejg kommer på besøk eller at de skal få overnatte hos oss, da holder jeg det, selv om det skulle skje noe spennende på kjærestefronten! Men prøv å ikke si noe stygt om pappaen, for det ønsker ikke en liten gutt å høre.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 KOmmer aldri til å si noe galt om pappaen, vi er egentlig veldig gode venner. Han ringte og snakka med guttungen, så nå er de og spiser middag hos et vennepar av faren. Han er en suverent bra pappa, og det ordna seg heldigvis det her. Poden har pappahelg, og skal være der fra lørdag til tirsdag,litt utvida siden det ble litt begrensa i dag. Han godtok det. Så da er ting bra igjen... Mulig jeg er litt overhormonell, er gravid og gretten..HI
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Han fikk dame i natt?? Eh....møtte han en dame i natt, så ble de sammen? Har han datet en dame en stund, så ble de sammen i natt? Hvorfor kan han ikke være sammen med sønnen sin fordi han seg dame (i natt???)? Skjønte ikke den, jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Hehe, ser at den var litt klønete skrevet...de har kjent hverandre en god stund, og vært i forkant til forhold, så vart det vel offisielt i natt. Har ingenting med at han ikke kan ha gutten, han glemte seg rett og slett, og ble paff ( og mest sur på seg selv, fikk jeg forklart) da han ble minnet på det. Så ny dame kom ikke foran guttungen nei.Men måten jeg skrev det på kune jo tolkes sånn. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå