Gå til innhold

Lillestrøm, hvordan er det der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fra Bergen. Født, oppvokst, studert, blitt gift og fått barn i samme byen. Selv om jeg har en stor omgangskrets begynner jeg å kjede meg her. Har så lyst å flytte og helst østover! Både jeg og mannen har jobben jeg er sikker på er lett å få alle steder. Har bitt meg merke i Lillestrøm, som ligger svært sentralt til men samtidig litt utenfor bygryta.

Hvordan er mijøet og omgivelsene der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du kjeder deg i Bergen kommer du garantert til å kjede deg i Lillestrøm! Hvorfor ikke bare flytte til Oslo da? Du finner fine utearealer der også:)

Skrevet

Lillestrøm er også noe jeg har tenkt på men fikk høre at skolene og sfo der var nokså dårlige.

Hører gjerne fra andre som bor der hvordan de har det ;)

Skrevet

jeg bor litt utenfor Lillestrøm, (på landet, hehe ca 2 mil fra). Lillestrøm er supert. Men her jegbor er det enda bedre, og mye billigere for eneboliger, skolene og barnehagene er supre. Og så er det bare å ture innover til Lillestrøm.

Lillestrøm er jo nesten knutepunktet, flytog til Gmoen, ja, hva lurer du på?

hiv unga og mannen i bilen og kom! :-)

Skrevet

Kjempekoselig by, ikke noe å utsette på hverken skoler, sfo eller barnehager. Bare 10 min inn til Oslo med tog (det er raskere enn de fleste jeg kjenner som bor I Oslo). Trives kjempegodt. :-)

Skrevet

Bor ca 1 mil utenfor lillestrøm,men stortrives. Kort vei til Oslo,Gardermoen, landlig men samtidig sentralt. Ville ikke bodd noe annet sted:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...