Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Er i ett forhold som har vart 4,5 år,og vi har ei datter sammen... Men,i det siste har jeg blitt avstandforelska i en annen,hva er galt med meg,hvorfor skjer dette?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Jeg har også vært litt betatt av en annen mann selv om jeg har samboer. Det gikk over av seg selv og ingen skade skjedd. Jeg tror mange opplever dette i løpet av et langt samliv. Jeg er bare glad jeg holdt hodet kaldt og lot det bli en liten forelskelse og aldri gikk videre med det. Denne mannen jeg var betatt av visste ingenting og vi hadde ikke noe som helst på gang. Men hadde jeg vist tegn for det så aner jeg jo ikke hva som hadde skjedd. Men himme og hav, glad jeg ikke gjorde det, for jeg elsker jo samboeren min. Så jeg ser tilbake på det som en liten fjortis forelskelse som var litt herlig å føle igjen. Mange år siden sist men det stoppet med mine tanker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå