Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 er svineinfluesaen helt borte nå? hører ikke noe mer om den.. har heller ikke tatt vaksinen,det har ikke mannen eller barna heller
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Det ventes ny bølge til høsten og vinteren. Viruset har mutert, så her er det pån igjen.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Vi som tok vaksinen, vi var mange, og ja, fikk den til å forsvinne litt. Neste runde er det deres tur, dere som ikke vaksinerte dere sist. Da er det deres tur til å ta ansvar! ;-) Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Jeg vaksinerte meg, men i og med at viruset har mutert så kan jeg ikke regne med full dekning av den lenger. Får satse på at de er litt tidligere ute med vaksinen denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Hmm? Jeg jobber på en stor arbeidsplass og her var bare en håndfull som vaksinerte seg, men likevel ble det ingen epidemi her hos oss. den eneste som var syk i den tiden var faktisk en som fikk bivirkninger av vaksinen... Så du skal helt greit få lov til å være den som "tar ansvar" neste runde også om du ahr lyst, for det blir i hvert fall ikke jeg som vaksinerer meg.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Har ikke peil Jeg fikk svineinfluensa tidlig i fjor sommer, før den kom til Norge(ble smittet i Thailand) Håper for guds skyld at det ikke kommer en ny runde, for den forrige trodde jeg skulle ta livet av meg, aldri vært så syk i hele mitt liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå