Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 29. april 2010 #53 Skrevet 29. april 2010 Jeg har Amadeus fra Firkløveren som jeg syns er kjempefint, tidløst og pent. Har fullt middags- og dessertservise, boller, fat, ildfaste former, lysestaker og massevis. Nå skulle jeg ønske meg kaffeservise, men det har gått ut:(
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #54 Skrevet 29. april 2010 det er golden paisley som har gått ut av produksjon nå.. det solgte for dårlig:) Silver p. er så fint, det passer til alt=)
chill+enda en til Skrevet 29. april 2010 #55 Skrevet 29. april 2010 Vi har Grey Pearl fra Villeroy & Boch, jeg er veldig fornøyd. Nå har de visst kommet med et som heter White Pearl også. Har ikke sett det, men ifølge min venninne som jobber i Tilbords så er dette make til Grey Pearl, bare i hvitt (kanskje ikke så overraskende ). Det skal også være rimeligere enn Grey.
Lobita Skrevet 29. april 2010 #56 Skrevet 29. april 2010 http://www.wik-walsoe.no/index.php?side=kolleksjonen&underside=woodstokk
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #57 Skrevet 30. april 2010 Takk for kjempemasse flotte forslag, etter nøye utvelgelse har jeg bestemt meg for å gå for ett annet fra IKEA, ikke det som det ble linket til her, men det som heter arv. Det er litt dyrere = litt finere. Takk igjen! HI
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 30. april 2010 #58 Skrevet 30. april 2010 nå må du begynne å gi deg! finn en annen tråd å terrorisere? =) var kanskje morsomt de første gangene.. men blir du ikke lei av å tulle sånn`? HI
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #59 Skrevet 30. april 2010 Du som driver å kødder til tråden her, få deg en hobby. Til deg som startet tråden. Jeg selv har Saturn Platina fra Porsgrund. Er tidløst og enkelt, men fint. Du kan bruke alle farger til dekorasjoner o.l Et lite tips er å sjekke på en side som heter http://www.alny-glass.no/ Her er det minus 20 prosent på alle varene alltid. Og du kan også handle på nett hvis du bor langt unna. Her er det masse utvalg i servise. Jeg har selv handlet nesten alt til servise mitt der og er veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #60 Skrevet 30. april 2010 Jeg skjønner ikke hva dere mener med at jeg skal få meg en hobby? HI
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 30. april 2010 #61 Skrevet 30. april 2010 har sett på bilder,syntes Saturn Platina var fint nok! men er jo så mye å velge i! er det mye som er med i settet?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #62 Skrevet 30. april 2010 http://www.porsgrund.com/images/stories/PPkat.pdf Sender deg en link fra katalogen til Porsgrund. Er finner du Saturn Platina og hvilke deler som tilhører servise. Når det gjelder kaffekoppene så har jeg valgt å bruke de store (25 cl), da jeg syntes de på 15 cl var så små.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #64 Skrevet 30. april 2010 Jeg har Bondemønsteret fra Porsgrund Porselen. Det skulle bare være penservice, men det har blitt hverdagsservicet. Med små barn i huset som vil hjelpe til går ting i stykker, og de billige tallerknene vi hadde knuste fort og fikk seg noen skrammer så jeg måtte ta dette frem til jeg fikk kjøpt nytt. Men jeg slo fort fra meg denne tanken siden dette holder så utrolig mye. Ikke en har fått en skramme, selv om ungene har mistet de i gulvet og vi ikke har behandlet de veldig forsiktig. Vi har også PP i små asjetter som vi bruker til frokost, dette har vi arvet fra en hyttenabo, og like kopper. en kopp er knust, men det var min manns skyld. Så jeg er veldig glad i PP sine servicer, de er fine og tåler utrolig mye. jeg bor såpass nerme at jeg kan kjøpe 2sort for en billig penge, så jeg har vel mer enn til 12 for å si det slik. Mine foreldre har også bare hatt PP til hverdagsservice og de har alle delene enda, selv etter å ha hatt barn og barnebarn i hus. Men jeg liker Bondemønsteret. Det er nok ganske gammeldags, men pynter jeg bordet til fest så får jeg kjempe fine bord som ikke ser ut som det er hos bestemor på søndagsmiddag man er. Med sort duk, fine servietter og blomster så ser det ganske anderledes ut enn om man har en hvit duk. Selv min mann som ikke liker mønster liker dette veldig godt. Og får masse skryt når vi har besøk, både av gamle og unge. Har hatt det i barnebursdag også for den sakens skyld.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #65 Skrevet 30. april 2010 Noen som har noen tips til noe litt mer jalla? Liker litt sånn jalla ting. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå