Gå til innhold

tenker å samle på servise.. stilfullt,klassisk,tidløst...tips? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man samler jo på det selv om det koster 5 kr stk. Er jo mange som samler på mynter og frimerker og sånn å, kaller ikke du det samling da? Jeg vil samle på det servise, så da gjør jeg det!!!

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nååååw, hadde du lagt så arbeid i tipsene til meg duuuu da? Dakar lille vennen assa... Beklager at jeg valgte det beste av tipsene her da!!!!

HI

Skrevet

Du legger litt annet i samle enn det de andre her i tråden gjør:/ Du skriver jo at det er lurt å begynne tidlig....hm, ja ja....

Skrevet

Ja, jeg trodde det var smart jeg. Er det ikke det lenger heller nå?

Skrevet

Djeeeez, snakk om å være utakknemlig. Hvis du hadde skrevet i overskriften at du skulle kjøpe et billig bruksservise hadde du kanskje fått flere og nyttige tips, isteden for å skrive at du skulle begynne å samle.

Skrevet

Jo på holdbare serviser men ikke de som varer i 2 år toppen:/

Skrevet

Haha tror jeg dauer av latter her;D å kjøpe et sånt serivse for å samle på, er som å kjøpe champagne plastglass og kalle det for krystall :P

Skrevet

Jeg er jo ikke utakknemlig, jeg bruker jo faktisk ett av tipsene i tråden! Er veldig takknemlig for det tipset jeg!! Er ikke ute etter ett billig bruksservice, men ett som er fint, og som jeg kan samle på. Hakke så god råd heller da, at jeg kan bruke haugevis av penger på sånt ræl!!

HI

Skrevet

Haha, skal si denne tråden ende opp med å bli ganske komisk!

Samle på ikea-servise, jaja..

Jeg derimot skal begynne tidlig å samle, og takker for gode linker og tips! :)

Skrevet

IKKE begynn å samle,er så harry...og du kommer til å bli drittlei av det etter noen år...

om du må samle så ikke ta det som er knalldyrt iallefall,da kommer du aldri til å bruke det i tillegg til at du er drittlei hele servise...

Skrevet

Synes du virkelig det serviset fra Ikea er stilfullt, HI?

Skrevet

Hun er 20 år.....så ja, det kan du gå ut fra at hun gjør:D

Skrevet

Jeg vil i hverfall gi et tips om Wedgewood sitt Sterling. Eller New wave fra Villeroy og boch (kanskje litt mer stiligt akkurat nå, men er lekkert). Et lite tips til dere som vil samle på noe annet enn Ikea-servise ;-)

Skrevet

jeg skrev et lignende innlegg for en tid tilbake, og har enda ikke bestemt meg, men har tenkt mye på silver paisley, eller kanskje golden paisley, men uansett, nå skal jeg kooose meg med alle linkene dere har lagt ut! Gleeeder meg:)

(forresten, går ikke golden paisley ut av produksjon snart?- det var endten golden paisley eller silver paisley som gikk ut snart...)

Dessuten har jeg lyst å samle på to sett, et fin-sett (som paisley settene f.eks) og et mere hverdags, men fin-sett til å ta frem i vanlige kaffeselskap f.eks

Gøy med masse linker! :)

Skrevet

he he, dette er jo helt komisk. Er du helt merkelig HI? Man skal seriøst bo på gata om man ikke har råd til å kjøpe ett ikea servise over, ja skal vi se, 1 gang? Samle meg her og samle meg der. Man samler ikke på IKEA servise. Ler meg skakk, men siden du så fint prøver å leke stilfull og sofistikert så sleng deg på IKEA bussen og begynn samligen. OMG:)

Skrevet

unnskyld meg her!!! Jeg signerer med nick, da jeg blir litt oppgitt over at noen andre(!) kaller seg for HI.

Det er jeg som startet tråden,og nei,jeg går da for faen ikke for noe fra IKEA!!! herreguud! går det an å synke så forbanna lavt??????

hilsen den orginale HI :)

Skrevet

Jeg hadde det på følelsen ja :P

Det er så typisk!!

Skrevet

Ja jeg synes det er frekt..

takker til dere som ga tips,uavhengig av den fake HI.

:)

Skrevet

hahahaa hvem er falsk HI? :D stakkars mamma`n til go`jenta♥+spire!<3

Skrevet

Hahahahahahahaha, men det var ganske arti da! Og nei, jeg synes ikke IKEA servise er noe fint, hehehe

hilsen den uekte HI

Skrevet

Artig det der, men TIDLØST, det kan det ikke kalles!

Skrevet

kke særlig stilfullt eller klassisk heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...