Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Nærmeste solstudio. Eventuelt spraytaan. De fleste selvbruningskremer blir skeivt fordelt.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Nei, aldri i verden om jeg tar solarium! Rynker, rynker, rynker...
Gjest Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Du kan bestille time på en skjønnhetssalong, der står du inne i et kabinett mens de sprayer deg. Blir oftere mye penere da:)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Koser det mye, og hvor lenge varer brunfargen da?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Joda, men jeg ska ha en krem som jeg kan smøre på i dann og vann. Har brukt slik krem før, og det funker fint hvis man er nøye...
Gjest Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Nja, du må nok ut med en 500 hundrelapp. Jeg gjorde det en gang før jeg skulle i bryllup. Varte i cirka 3 uker. Det ble en vakker og dyp gylden farge, ikke orange i det hele tatt:)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 Spraytan fra Sexy Hair er veldig bra! Du blir brun og fin rett før du skal gå. Fåes i frisørsalonger som fører Sexy Hair. Ikke spray på for mye og husk på at fargen går vekk når du dusjer...altså ikke egnet for stranda, men super om du vil ha lekre, brune legger i en fei før fest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå