Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Jeg er noen og 30 uker gravid og har de siste 10 ukene vært unormalt kåt hele tida. Hele! Jeg tenker bare på sex og forestiller meg fantasier som jeg normalt aldri ville tent på, som gruppesex, lesbesex, analsex osv... Jeg onanerer opptil fem ganger daglig og hvert ledige sekund jeg har vurderer jeg å onanere. Mannen min sliter med å tilfredsstille meg, jeg kan ha tre kjappe orgasmer og må faktisk onanere igjen etter sexen når han har sovna. Der et fryktelig slitsomt og og jeg forstår nå hvordan stakkars kåte tenåringsgutter må ha det. Jeg kunne sikkert blitt med på det meste sexuelt akkurat nå om muligheten bød seg. Hva skal jeg gjøre? Noen andre som har hatt det sånn? Jeg er hoven og våt i underlivet hele dagen, føler at det påvirker at jeg er så kåt. Jeg gnikker meg selv omtrent sår og følelsesløs og har måttet late som jeg har agurk-dilla for tiden fordi agurkene forsvinner fra kjøleskapet på mystisk vis... Jeg finner ikke dildoen min... Finnes det noe som kan dempe denne lysten?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Lite. Er vel helt normalt at damer blir kåtere en periode under svangerskapet. Går vel over når ungen kommer
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Dette er vel drømme situasjonen for en mann. Så bare ta han med storm du!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Uff! jeg sliter litt med det jeg og.. men onanerer ikke så himla mye som deg! jeg pleier å få dårlig samvittighet jeg :/ Syns det er pyton, men når mannen ikke har tilfredstilt meg på måneder, så er det bare denne utveien.. ingenting gale med sexlivet men jeg blir ikke tilfredstilt, og onanerer når han har gått på jobb dagen etter.. for er superkåt hele tiden!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Har det akkurat på samme måte:) Jeg er 18 uker på vei,og har vært slik lenge nå. Var slik sist jeg var gravid også. Mannen min er veldig fornøyd
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Du skal sikkert ha gutt! Jeg var slik da jeg ventet guttene mine, men orket ikke sex på 5 måneder da jenta var på vei!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 Jeg var akkurat like kåt som deg i siste sv.skap,da fikk jeg jente. Vet ikke hva som er i magen nå, er like kåt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå