TillaMaria81 Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Jeg har hatt helt fin fordøyelse frem til uke 30 cirka, da jeg har fått ekstremt treg og hard mage (unskyld detaljene..). Er dette noe som vanligvis intreffer i tredje trimester? Flere som har opplevd det samme?
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 hos mæ bynte det i 2 trim...kjedelig.. har fått litt sånn dup,,,, ett eller anna hos legen da som skal hjelpe å det gjør det jo heldivis!!!
MammatilNathaniel<3 Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 jeg har også fått det først nå i tredje trimester.. skikkelig kjedelig:/
Ungmammamia Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Har også hørt at dette er vanlig. Var treig de føste ukene av 3 trimester, helt grusomt! Men nå er det helt omvendt. Løs som bare F...!! ( Sorry...) Har fått beskjed av jordmor at jeg er er ganske så moden og tidlig ute så er litt " redd" for at dette kan være den dårlige magen man får før fødsel? Noen med erfaringer der?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Ungmammamia: Jeg har fått diare like før begge mine fødsler. Har du lenge igjen ? Jeg har hatt en forferdelig treg mage siden uke 14. Spiser linfrø og activia som hjelper noe. Synes det er heeelt forferdelig.
Ungmammamia Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Ja det er det jeg har hørt. Har hatt det sånn i ca 2 uker nå. Piken er godt festet langt nedi bekkenet og jeg kjenner mye mensmurringer og smerter.. Er uke 36. Har hørt jeg kan gå sånn i mange uker, men jeg er litt usikker...? Hvor lenge er det vanlig å " modne" som man sier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå