♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 ...for hver natt men så slutter dem i natt når jeg var på do fikk jeg plutselig sånn pressfølelse... hva var det liksom? Noen som vet hvor lenge en kan gå sånn? litt kjedelig om det varer sånn i flere uker, da er jeg jo dødstrøtt når fødselen starter Og hvorfor kommer dette kun på natta og nesten ikke en kynner på dagen? 11 dager til termin.....
Gjest Ayreon Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Slik har jeg hatt det også, mange netter med smårier, vonde mensmurringer, og dermed lite søvn... Ligger bare å venter på at de skal ta seg opp til skikkelige rier, men den gang ei... var selv redd for at jeg kom til å bli utmattet... men nå prøver jeg å hvile litt om dagen for å ta det igjen, men da hender det at kynnerne kommer så fort jeg legger meg ned nå har jeg bare to dager til termin. Ser ut som noen kjenner dette rett før fødsel og andre kjenner det i uker - tydelig at ingen fødselsforløp er like:) Har du vært til modingsakupunktur? Det kan være modningsrier du kjenner, som klargjør kroppen til fødsel og det er jo bare positivt, så blir kanskje ikke fødselen så tøff Det er det jeg håper på ihvertfall, siden jeg har kjent det så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå