Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Har vært våken siden 7 og bare lest blogger..Ja, jeg kjeder meg. Kom over denne bloggen: http://janettepeggyiren.blogg.no/ Må være det dårligste jeg har sett på lenge!:-p Ble nesten litt irritert over å lese den, men måtte bare fortsette for den var så tragisk.. Nei, jeg tror ikke jeg er så mye bedre blogger selv, (derfor jeg ikke blogger), men man har vel lov å si sin mening.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Haha,måtte le av det siste innlegget: "jeg får ofte spørsmål om hvordan det er å være 18 år". ..også er hun nettopp fylt det! Vært 18 i under en dag!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 *INTELLIGENS da! Beklager for skrivefeilen
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Synes det er du, HI, som har lav 'intellegens' her jeg gitt. Synes ikke du skal prøve deg på avanserte ord, når du ikke engang kan skrive de riktig. Skjekk 'surfer.blogg.no' istedet du. Ialf en blogg som er verdt å lese!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 hehe... fantastisk bra innlegg, ikke klare å skrive intelligens, men klage på at andre ikke er intelligente:)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Ja, du har rett, jeg har temmelig lav inntelligens og er rimelig dom også HI
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 Hehe, du som ikke klarer å stave intelligens korrekt, bør ikke uttale deg om andre sin...;-p
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #9 Skrevet 29. april 2010 Å herregud, for noen kjærringer.. Er så lei av dette selvutvalgte skrivepolitiet! Er da faen ikke skrivefeilene folk er ute etter å få "svar" på, men heller reaksjoner på innholdet i innlegget sitt! Og ærlig talt, tror ingen bryr seg over en bokstav feil/for lite/for mye her og der. Og dere som rakker ned på DET, har jo seriøse problemer selv, som koser seg over andres skrivefeil. Det er jo bare...perverst og rart! Dessuten; personer som deler dagboken sin med hele verden (som denne bloggeren), gjør det nettopp for å få tilbakemeldinger! og ja, kritikk er en av tilbakemeldingene. Tror nesten dere her inne tar dere mer nær av det, enn hun selv.. ANNIE
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #10 Skrevet 29. april 2010 knall av ANNIE! helt enig. kan ikke folk få skrive slik dem vil, en skrive leif her og skader da ikke en flue en gang.
Sierra Skrevet 29. april 2010 #11 Skrevet 29. april 2010 Sa hun som ikke klarte å skrive sjekk riktig..haha, dere er så morsomme..
Sierra Skrevet 29. april 2010 #12 Skrevet 29. april 2010 Ikke for det, man trenger ikke å være dum fordi om man skriver noe feil,ofte er det jo bare slurvefeil også. Men å rakke ned på noen pga en feil, og gjøre akkurat det samme selv, blir jo litt komisk da Hvorfor skal folk være ute etter å "ta" folk for noe hele tiden da.. Gidder ikke å la sånt ødelegge for meg, så kan ikke annet enn å le..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå