Gå til innhold

Kjennes som om magemusklene revner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal ikke jeg påstå at jeg husker alle detaljer fra sist, hurra for fortrengning og alt det der, men at magen strekkes så musklene omtrent revner tror jeg ikke jeg opplevde sist jeg var gravid..

Mitt symfysemål nå er mye mindre enn på samme tids sist og jeg har gjort det jeg kan for å holde meg i form (Rund er jo en form....), men jeg føler meg mye mer fullstappa. Flat navnel, strekkevondter på toppen og sidene og midt på magen. Og 8 uker igjen. Hjelp, hvordan skal dette gå...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Har akkurat lagt på sofaen og vridd meg i smerter. Har mye av det nå og symfysemålet har gått en del opp. Er kjempevondt når det holder på, mest lyst til å gråte. Her er d 11 uker igjen. Tenker det samme som deg. Klem

Skrevet

Ja, apropos det - med begge de forrige har magemusklene delt seg på midten, men det har ikke skjedd ennå (31+0) - når kan jeg vente at det skjer?

Skrevet

Magemusklene "gir slipp" på midten og flytter seg ut til sidene når magen vokser. Derfor en ikke skal gjøre sit ups de første ukene etter fødsel.. Dette kan skje til ulik til i sv.skapet, kommer an på når din mage vokser...

Skrevet

...når din mage vokser som mest, burde jeg vel skrevet...

Tok tid før jeg fikk mage og den har vokst i "rykk og napp".. Plutselig begynte mine magemuskler å gjøre vondt og det var da magen vokste som mest.. Hvis det var oppklarende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...