Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 har en sånn stor tvpappeske full av med gutteklær, fra størrelse 68 og oppover til 104 ca... det er etter min stesønn, som kun har brukt klærne annenhver helg, så de er ikke slitt. er alt fra ole brumm, snoopy, lego osv...vinterklær og utedress. tskjorter, shortser, sikkert 15 bukser, masse gensere...ullsokker....ja alt som er egentlig.. har endelig fått rydda opp endel her, og fant ut jeg kunne selge disse klærne, ettersom han ikke passer de lenger. ettersom de er brukt annenhver helg er de så og si urbukte disse klærne. så syns det er fælt å gi de bort når de er fine. noen som er intressert? så gi bud:) er som sagt masse fine klær:)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Jeg er veldig interessert i gutteklær, men spørs jo hva du skal ha for de. Vanskelig å komme med bud når jeg ikke har sett dem:)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 tenkte 400 kroner for hele esken med klær. + porto hvis det må sendes. dette er veldig rimelig. for det er kjempefine klær, ikke flekker eller hull. de rekker ikke å bli slitt av å brukes annenhver helg. har desverre ikke noe kamera så jeg får lagt ut bilder.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Jeg byr 300 pluss porto siden det ikke er mulig å få sett klærne. Hvor gammle er klærne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå