Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Da har jeg sett dagens episode på ViasatonDemand, betalt 29 kr for å se dagens episode siden jeg ikke kan se det i kveld. Tenkte jeg skulle være snill og si at følgende personer forlater Paradis Hotell i kveld på sermonien er: Patrick og Stian jess, endelig forlater HOMOENE Paradis Hotell.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Stian er jo søt da..ikke så glup akkurat, men sjarmerende og rar. Patrick er bare ekkel hele han..noe av det ekleste jeg både har sett og hørt, så deilig å slippe det mer!! Sto alle bak Victoria da eller, og så valgte hun Thorbjørn? Herregud hvor engasjert jeg er. Jaja, du er vel hakket verre som _betaler_ for å se:P
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Sikkert flott for de som skal se det i kveld får lest det her nå da..... dust Du burde kanskje advart om at du røper innholdet??
LadyLuca Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Jævla dårlig gjort å ikke advare om at du skrev hvem som måtte dra! Elendige HI som trenger oppmerksomhet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå